Guest Kristian Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Da er det dags å få solgt min sierra stv, da ny bil er blitt handlet og ønsket om å få cosworthen 100% trenger gjennom. Bilen er en Ford Sierra Stasjonsvogn, 87mod. med 2liters gassermotor. (gått ca 250k km, men funker fint)For et par år siden ble det skifta ventiltetninger og masse andre ting (hos ford forhandler). Dette skjedde rett føre jeg handla bilen av samme forhandler.Alt som er gjordt med bilen siden den ble solgt ny hos ford Gjøvik er blitt gjordt på dems verksted. Interiøret er blitt noe oppdatert, med baksete med nakkestøtter, roller til bagasjeromet, og dørsider fra 93mod stasjonsvogn, og sort gulvteppe (utover dette ganske rent og pent). Utvendig er det gjordt en liten facelift, med orginale deler fra sedancosworth (panser, grill+list,fanger med spredere,speil, samt kanalskjørt)og ettermontert rails. ellers så er det 1 år gamle hovedlamper, med orginale ekstralamper i lykta, hvite blinkers og sideblinkers. Følger med et par 16" felger med bra sommer dekk, og et sett bra vinterdekk (uten felg) (205.50 16" pigg)Bilen er godkjent senket og godkjent med 16"felgene som følger med, står i vognkort. Ønsker er å få solgt denna bilen med alle de delene jeg har til den. og det er:- 2,9i komplett motor med ledningsnett og 5trinns kasse.'- bakstilling til 2,9i stv med skivebremser (skrudde stikkakslinger og 2,9i 4x4diff).- komplett polyforingssett (nytt i esker).- elvinduer (ikke montert), sentrallås till 4 dører.- eksos og muligens cosworthstabstag forran. (meiner også jeg har en injektsions bensintank) Selges for 28000,- komplett med alt sammen For mer info, ta kontakt på 47632579 eller PM
Guest Acab Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 SYnd du ikke bare selger bilen.. uten alle delene.. da hadde jeg solgt bilen min m engang.. å kjøpt den.. da jeg liker STV.. og spesielt m cossie styling.. men 28.k får jeg nok neppe for min Da er det dags å få solgt min sierra stv, da ny bil er blitt handlet og ønsket om å få cosworthen 100% trenger gjennom. Bilen er en Ford Sierra Stasjonsvogn, 87mod. med 2liters gassermotor. (gått ca 250k km, men funker fint)For et par år siden ble det skifta ventiltetninger og masse andre ting (hos ford forhandler). Dette skjedde rett føre jeg handla bilen av samme forhandler.Alt som er gjordt med bilen siden den ble solgt ny hos ford Gjøvik er blitt gjordt på dems verksted. Interiøret er blitt noe oppdatert, med baksete med nakkestøtter, roller til bagasjeromet, og dørsider fra 93mod stasjonsvogn, og sort gulvteppe (utover dette ganske rent og pent). Utvendig er det gjordt en liten facelift, med orginale deler fra sedancosworth (panser, grill+list,fanger med spredere,speil, samt kanalskjørt)og ettermontert rails. ellers så er det 1 år gamle hovedlamper, med orginale ekstralamper i lykta, hvite blinkers og sideblinkers. Følger med et par 16" felger med bra sommer dekk, og et sett bra vinterdekk (uten felg) (205.50 16" pigg)Bilen er godkjent senket og godkjent med 16"felgene som følger med, står i vognkort.Ønsker er å få solgt denna bilen med alle de delene jeg har til den. og det er:- 2,9i komplett motor med ledningsnett og 5trinns kasse.'- bakstilling til 2,9i stv med skivebremser (skrudde stikkakslinger og 2,9i 4x4diff).- komplett polyforingssett (nytt i esker).- elvinduer (ikke montert), sentrallås till 4 dører.- eksos og muligens cosworthstabstag forran. (meiner også jeg har en injektsions bensintank) Selges for 28000,- komplett med alt sammen For mer info, ta kontakt på 47632579 eller PM
OleK Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 du har ikke lyst til å bytte 4x4-panseret ditt mot mitt strøkne 2wd-panser+mellomlegg? samme farge, lakkert for 2 år siden. Cosworth!
Ford Stv Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 Bilen er solgt! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
Recommended Posts