Jump to content

Kjøpt meg ny bil!


GulenPower

Recommended Posts

No er det komen ny bil i hus grunna at min gamle Volvo 244 frå 1982 ville ha sommarferie, så difor har eg kjøpt inn ein ekstra bil som kan avløyse Volvoen om kvardagane. Volvoen blir no kun brukt til kyrkja på søndagane :P Eller den eigentlege grunnen er at Volvoen brukte godt over 2 liter på mila. Og eg måtte ha meg ein bil som brukte litt mindre enn det.

 

Så då falt valget på ein Ford Fiesta Fun ifrå 1994. Det rosalilla vidunderet har ein 1.3 liters strikkmotor under panseret. Det er faktisk to airbager, oppvarma frontrute, varme i begge seta og ABS som tilleggsutstyr. Fekk med både vinterhjul og nokre stygge 13" Fundo aluminiumsfelgar med sommardekk på. Men servostyring skulle dei ikkje sette på :(

 

Bilen blei EU-godkjent i januar 2006, årsavgifta var betalt og det var ein forholdsvis ny sony cd-spelar og nye sony høgtalara i bilen. Og for alt dette, inkludert masse rust, betalte eg 8000 kroner.

 

1086370-bilde1-hpim0430.jpg

1086370-bilde2-hpim0428.jpg

1086370-bilde4-hpim0427.jpg

1086370-bilde4-hpim0427.jpg

1086370-bilde5-hpim0431.jpg

 

Etter eg overtok nøklane så har eg bytta luftfilteret sidan det gamle var igjen grodd. Han er litt luggete når det regnar ute eg tenkte eg skulle sjå litt over motoren og ta ein "lett service" på den inkludert oljeskift og slikt.

 

Det første eg gjorde når eg overtok bilen var å sette i eit lite stereoanlegg. Har køyrt Volvoen i eit år no berre med kassettspelar, så eg fortenar litt lyd. Eg monterte opp eit Focal 6,5" frontsett på hattehylla. Og ein god gammal 12" SPL Soundstream subwoofer i bagasjerommet. Da heile blir dreve av ein gammel Phoneix Gold forsterkar. Høgtalarane framme kan eg kople inn og ut på cdspelaren ved hjelp av front og rear balansen. Men dei står som oftast utkopla sidan det er så alvorleg mykje finare lyd i Focalane!! Bilder av dette kjem seinare.

 

Eg har ikkje nokon planar for bilen framover, trur han skal få vere ganske sånn som han er. Det er så mykje rust at det er ikkje vits i å legge ut nokre pengar på bilen. Men skulle no eg komme over ein billig og bra motor så kan jo det hende. For den 1,3 liters motoren er ikkje akkurat sprek!!

Lurer litt på om eg skal sette på nokre 5 eikars 15" Sierra felgar som eg har. Innpresset er det same, men dekka må bli 195/45/15. Litt rar kombinasjon, men det kostar ikkje meir enn 600 kroner per dekk.

Er det nokon som har erfaring med 15" felgar og 195 dek på fiesta? Går dette greit?

Edited by GulenPower
Link to comment
Share on other sites

D var jo litt av et råskinn :D lever den opp til navnet Fun? :P

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

195/45-15 er den rette dimensjonen ja , men du må passe på ET på felgene , et40 gikk ikke på min men 35 går

akurat.... skulle ha kjøpt min så hadde du fått'litt' mer motor :D

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1072175

 

hehe

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond

Heisann daniel, trond her som kjøpte sierraen av deg;) har også kjøpt meg en fiesta.. en 87mod xr2..

lakket og gjort en del forbedringer av understell osv.. gøy go-cart no.. hihi.. cosworthen er hos en som skal ta eletrik-en på den, lys, motor osv.. så er vel klar den også snart:D

Link to comment
Share on other sites

Guest Fole_Gale

Hei!

Hvis i ikkje tek heilt feil er orginaldimmen på denne bilen 155/70R13.

Den har en rullediameter på 1671 mm. I følge reglementet kan du endre dette med 5%, lovlig ja:)

Det betyr at du kan ha rullediameter på maks 1755 mm. (og minimum 1587 om det skulle være interessant:))

195/45R15 har en rullediameter på 1699, dvs. LOVLIG.

Maks du kan bruke er 205/40R16 :)

Har selv lyst på 195/45R15, tror d blir bra.

Og du, dekk får du ned i 450 kr stk, men kvaliteten der etter..

sjekk ut:

http://www.dekkimportorene.no/sider/Om_dek...oner.htm#tabell

og: www.interdekk.no

Link to comment
Share on other sites

Guest Fole_Gale
195/45-15 er den rette dimensjonen ja , men du må passe på ET på felgene , et40 gikk ikke på min men 35 går

akurat.... skulle ha kjøpt min så hadde du fått'litt' mer motor :D

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1072175

 

hehe

 

Har du hatt 16" på din? evt. gikk d bra??

vet du hva som er orginal ET på XR2i'en?--> såg den andre posten nå:) ET 41:)

 

Roger

Edited by Fole_Gale
Link to comment
Share on other sites

orginal et på min er 30,5 , å ja jeg har kjørt med 16" da med 205\40 å 25mm senk på bilen , subbet litt men var oki å kjøre med

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond

jeg kjører med 13" ats felger 195\45\13 og senket den 110mm valset buene under de støpte bredderene, fungerer veldig fint, blir veldig go-cart følelse. og justerbare gaz-dempere, polyflex foringer, og tårnavstivere forann og bak..

Link to comment
Share on other sites

Halloisen Trond! Så du har kjøpt deg Fiesta du også ja! Kor mykje måtte du ut med for det nye understellet ditt? Det hadde gjort seg med noko sånt på min og trur eg. Men det må nok ein ny motor i også skal det bli skikkelig moro.

Kortid blir Cosworthen ferdig trur du då? Du har vel ikkje nokre bilde av den som du kan laste opp då? Hadde vore kjekt å sjå den.

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond

har ingen bilder for øyeblikket, men når jeg får igjen bilen skal jeg få lagt ut noen bilder her.. Bilder av fiestaen er lagt ut litt oppe på siden her, (den oransje)

Link to comment
Share on other sites

Guest mussa

Jeg har 205/40-16 på min Fiesta, og det fungerer utmerket, bilen min er også uten servo. ET 35 på felgene..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest HellFire-

Kjører med 195/45R16 og ET på 38. Dette fungerer jo fint på min fiesta.... Men er det lovelig?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...