Jump to content

RS Diamond Cut 16x7


Guest Mike

Recommended Posts

Guest Mike

Felgene er hele og fine og er ikke kantkjørt. Gummien rundt er kliss ny og har dimensjonen 225/45/16.

 

DSC02686.jpg

 

DSC02684.jpg

 

Respons her i topicen :)

Edited by Mike
Link to comment
Share on other sites

Guest Mike

Holder til i Florø, og ET25 blir nok litt for lite på min Mondo som har ET48 originalt <_<

Cossie felger er jeg ikke særlig keen på i grunn.

Link to comment
Share on other sites

Guest Mike
hvor mye skal du ha for felgene?

 

Selger jeg felgene, så har jeg ingenting å kjøre rundt på, men får jeg 5000,- går dem kanskje.

Edited by Mike
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kan også legge til at det er FULDA dekk, samme dekkleverandør som har opsjon på å levere til Maybach..

Edited by Mike
Link to comment
Share on other sites

Disse går nå for 4000,- om de blir solgt i løpet av 7 dager, om de da ikke blir solgt, beholder jeg dem selv...

Edited by Mike
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Disse går nå for 4000,- om de blir solgt i løpet av 7 dager, om de da ikke blir solgt, beholder jeg dem selv...

 

Felgene har jeg enda, men om de ikke går før August, har jeg en kjøper.

 

Men, for litt siden hadde dama et uhell, og tok borti i noe greier, og laga noen hakk i ene felgen og ødela dekket. Har bestilt nytt dekk, og det legges på og avballanseres før evt. salg.

 

Til tross for skaden, går jeg ikke ned mer enn 500,-, da jeg må investere 1100,- i nytt dekk.

 

Skaden:

 

Photo-0380.jpg

 

Dekk/dekkmønster:

Photo-0381.jpg

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvordan det blir med såpass som 225 breie dekk på sierra? Dersom det går kan det godt hende at jeg tar turen over fjorden (holder til på stårheim) i morga og henter dem

1997 Audi A6 2,5TDI

1967 Ford Mustang 289cui

x1992 Ford Sierra GT Sedan - Solgt

x1986 Volvo 740 GL

x1985 Mazda 626

x1987 Volvo 240 - spiker

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvordan det blir med såpass som 225 breie dekk på sierra? Dersom det går kan det godt hende at jeg tar turen over fjorden (holder til på stårheim) i morga og henter dem

 

225 går fint på Sierra, men dessverre for din del ser det ut til at bilen og felgene forsvinner til Førde i løpet av neste uke.. :blink:

 

OM bilen mot alle odds ikke skulle bli solgt, er felgene til salgs - igjen.

 

Mvh. Mike

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...