Jump to content

Noen som kan hjelpe meg?

Recommended Posts

Guest rwolf
Posted

Noen som har en bånnpanne liggende der jengene til tappepluggen er bra på???

skifta olje for noen dager siden,har hvist en stund at jengene har vært dårlige men drøyd i det lengste så lenge det har vært borra og satt i større plugg tidligere....nå blir det ikke tett. bilen skulle selfølgelig på eu kontroll i dag.... noen som har liggende?? :o :o grønn 91 mod motor hvis det er noe forskjell der..

Guest rwolf
Posted

grønn 4x4 motor,sitter i en 2wd.......

bilen står på kontrollen nå,dum som jeg var så fikk jeg parkert bilen der i går.....da så dem selføgelig detta..... vet ikke hvor populært det er der i gårn å lage enda større hull under der.....hehe

Posted
Noen som har en bånnpanne liggende der jengene til tappepluggen er bra på???

skifta olje for noen dager siden,har hvist en stund at jengene har vært dårlige men drøyd i det lengste så lenge det har vært borra og satt i større plugg tidligere....nå blir det ikke tett. bilen skulle selfølgelig på eu kontroll i dag.... noen som har liggende?? :o :o grønn 91 mod motor hvis det er noe forskjell der..

hei

Her er det bunnpannen som teller 4x4 har på siden 2wd har bak mot svinhjulet .( to forskjellige plugger ) Mener ford har en type løsgjenger - ser mere ut som en hatt de bruker når de må gjenge opp hullet ...... spør dem . ellers ta gjenge tape på fåes hos biltema eller rør legger - hjelper i nøden .....

Guest rwolf
Posted

da er det en 2wd bunnpanne... skal høre med ford..eller så ligger det en ute til salgs oxo ser jeg. takk gutter. forumet her er gull vert.. :)

Posted
Ja. den støtter eg. Loctite har gjengetettinger som er veldig gode. Det kan brukes no, til du får bilen heim igjen

orange rør tett med spalte åpning ,5mm meget bra til og tette plugger....