Jump to content

Ford Treff 5 juni I Halden


FOCUS

Recommended Posts

utdrag fra info om treffet:

 

 

Kjære Ford fans.

 

Vi i Ford Klubb Østfold er igjen i gang med forberedelsene til årets ”Skandinavisk Felles Ford Treff” i Halden. Dette vil gå av stabelen 5 juni 2004 på Fredriksten festning.

 

De siste to årene har vi hatt mellom 200 og 270 biler, samt cirka 1000 besøkende personer inne på treff området. Folk har kommet fra både Bergen, Kristiansand, Tr.heim, Malmø og Stockholm.

I år faller treffet utenfor Pinse helgen, og vi håper derfor på et enda bedre oppmøte enn tidligere.

 

Er det noen som skal være med dit?

 

Klubben vår har fått plass til ett stand der.. og foreløpig 1 bil ved teltet.. det blir helt sikkert plass til alle som kommer, men er ikke sikkert vi får stå samlet..

vi jobber på saken....

 

Det vil være premiering av div klasser, så alle anbefales å ta turen...

 

Hvis dere lurer på noe kan dere sende meg en pm....

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen som skal til halden???????? :unsure:

Hadde Bilen vært kjørbar :P

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Guest Receive

hadde motoren min kommet på plass ... så skulle jeg tatt meg en tur .. men er h*lvetes langt da .. ;)

 

Ikke noe treff nærmere Ålesund snart da ?

Link to comment
Share on other sites

Guest linnca

Hadde vært kult å dratt mange da.. jeg var på d "treffet" på ikea på lørenskog. og det var bare utrolig kjipt. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Jeg skal nedover...reiser fra toten en gang på morran..Aner ikke nå...

 

Det opplegge vi hadde på Ikea ble fisko kan man si...hehe...Men det skyldes masse folk som var store i kjeften, men ingen av dem dukka opp!!så,derfor lite med folk!!

 

Men vi prøver igjen!!!

 

Så til dere som har tenkt dere nedover...å holder til ved E6 linja, eller skal bruke den nedover..si fra, så får vi til en liten "kollone" nedover...

Link to comment
Share on other sites

Guest Compom

Var en del folk der ifjor. Tipper 150-200 biler..? Stille og rolig treff hvor man rusler rundt og titter, og griller og koser seg!

 

Akkurat sånn et treff uten bane skal være!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

HKSpeed..

 

har planer om å få til det...selv tar jeg e6 nedover..det vil si at jeg komme rinnpå e6 ved minnesund!

Så alle som kommer den veien kan jo henge seg på nedover!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

ja!!!!<hehe...

 

Ikke sikker jeg...prøver å reise så jeg kommer til minnesund ved halv ni tida tror jeg...elns, litt i forhold til når andre har planer om å dra..

Kan ikke si jeg har fått med når det "starter" på lørdag eller, det som bestemmer alt egentlig!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

HKSpeed:

Vi ankom plassen når du reiste..det var nemlig VISSE folk her fra formuet som ikke klarte å stå opp om morran!! så ble litt venting i moss gitt!! men men..ankom plassen slik ved 12 tida en stand...Husker ikke helt...

Vi hadde svingt inn å parkert bilene, da så vi at du forsvant ut av område!!!

 

Vært en artig dag vil jeg si...

Først ford treff halden, så en spasertur over grensa..hehe.stemmer, vi GIKK!!

så dura vi opp til fredrikstad å var på streetmeeten der et par timer..litt cossi som svei litt gummi og slikt!!!får så å sette kursen nordover igjen!!

Link to comment
Share on other sites

HKSpeed:

Vi ankom plassen når du reiste..det var nemlig VISSE folk her fra formuet som ikke klarte å stå opp om morran!! så ble litt venting i moss gitt!! men men..ankom plassen slik ved 12 tida en stand...Husker ikke helt...

Vi hadde svingt inn å parkert bilene, da så vi at du forsvant ut av område!!!

 

Vært en artig dag vil jeg si...

Først ford treff halden, så en spasertur over grensa..hehe.stemmer, vi GIKK!!

så dura vi opp til fredrikstad å var på streetmeeten der et par timer..litt cossi som svei litt gummi og slikt!!!får så å sette kursen nordover igjen!!

Ok. Jeg var der ca 0930 og da var det ikke så mange biler som hadde kommet men det tok seg opp etterhvert. Måtte dra litt tideligere enn beregnet.

Men om 2 uker er det Gardermoen, da får dere komme dere opp.

Synes det var dårlig at det ikke var fult med biler som i fjor, men ok.

Håpet på å se Jan A Iversen med sin strøkene RS200.

--COSWORTH MOTORSPORT--

Link to comment
Share on other sites

Noen fra nær og fjern var det jo. Men ca hvor mange biler veit jeg ikke, men hvis du har hvert der så var bare ca halve plassen fylt opp. Men i fjor var det fult på palssen og noen måtte parkere utenfor selve plassen.

--COSWORTH MOTORSPORT--

Link to comment
Share on other sites

Halooooo!!!!

Jeg var faktisk våken veldig tidlig!!!!!!!!! hehe

 

Jeg håper i hvertfall at vi klarte å markedsføre klubben vår på en positiv måte der borte....

 

Fikk du noen nye klubb medlemmer Kristian?

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...