Guest Hovden Racing Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 hvor e tomgangskruven min??Er det den som sitt på undersida av gass spjeldet med ei mutter på?alså på utsida av innsuget..
Guest Hovden Racing Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 ja. var ganske sikker på att det var den jeg og, men det var en idiot som sa den satt på innsida der.. Hva menes med riktig bige?Vil ha min til å gå på ca.1500omdr så den ikke surner så fort...
Janna Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 Og pass på at du strammer til ordentlig. Min skrudde seg ut Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
bige Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 ja. var ganske sikker på att det var den jeg og, men det var en idiot som sa den satt på innsida der.. Hva menes med riktig bige?Vil ha min til å gå på ca.1500omdr så den ikke surner så fort...Nå må jeg si det er under forutsetning ORINAL chip .... Motoren må være varm ( viftene av på ) og så ta av el kontakt tomgang reg ( luft tilskuds ventil ) stil på skruen under spjelhus til 850 + - 50 rpm . sett på kontakt og motoren vill ruse opp til1250 rpm for så og synke til innstilt verdi .Har du en bil som surner og må ha tomgangen på 1500 rpm , da ville jeg bytte til L8 (bedre P8 ) med cat - da er du kvitt problemet med surning . Du har sansynlig vis L1 eller L6 nest beste L8 uten cat . med chip til 330 hk+++ og dyser der etter . det som ligger rundt og lurer er utvasking av olje på sylinder veggene av for mye bensin - stor slitasje -------- havari --------
Guest Hovden Racing Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 Nå må jeg si det er under forutsetning ORINAL chip .... Motoren må være varm ( viftene av på ) og så ta av el kontakt tomgang reg ( luft tilskuds ventil ) stil på skruen under spjelhus til 850 + - 50 rpm . sett på kontakt og motoren vill ruse opp til1250 rpm for så og synke til innstilt verdi .Har du en bil som surner og må ha tomgangen på 1500 rpm , da ville jeg bytte til L8 (bedre P8 ) med cat - da er du kvitt problemet med surning . Du har sansynlig vis L1 eller L6 nest beste L8 uten cat . med chip til 330 hk+++ og dyser der etter . det som ligger rundt og lurer er utvasking av olje på sylinder veggene av for mye bensin - stor slitasje -------- havari -------- Kjører med chip til 450hk og sorte siemens 599 dyser.. Skal bare ha den sånn en måneds tid.. For da skal den total overhales og monteres mange flere gromdeler osv..
Guest torfa Posted June 18, 2006 Posted June 18, 2006 Hva hvis turtallet stiger når man setter på kontakten, og ikke roer seg til "innstilt" verdi etterpå? Defekt giver/kontakt da sikkert? (Ahmed 330-chip)
armani Posted June 18, 2006 Posted June 18, 2006 et råd er å vente med den overhalinga til vintern kommer. det eksisterer ikke noe så kjipt som å stå der med bilen i garasjen midt på sommern.. TRO MEG................ 2wd sierra cosworth
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now