Ford Stv Posted July 4, 2006 Posted July 4, 2006 Sjekk plugga å da. Kan være at de får for dårlig gnist! Da har du ihvertfall utelukket det. kan være sot å drit selm om den går når den er starta! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
vinge86 Posted July 4, 2006 Author Posted July 4, 2006 nei.. prøvde å koble på ekstra strøm bare... skal ta et av de nye optima batteriene til brodern i morra å prøve d.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
Guest monte Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 Hadde lignende problem med en 4x4 jeg hadde.Den ville ikke starte når den vat lunket...Der byttet jeg bensin releet. D rosa! Da ble den bra.
vinge86 Posted July 6, 2006 Author Posted July 6, 2006 startet ikke med nytt batteri..=( "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
vinge86 Posted July 6, 2006 Author Posted July 6, 2006 den får bensin da, men ikke gnist.. får kun en gnist, ikke flere.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
vinge86 Posted July 25, 2006 Author Posted July 25, 2006 var føleren i framkant av veiva som var problemet..koblet bilen til ford diagnose apparat å fikk opp feil mld på den, så bytta jeg den, å siden det så har alt fungert.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
Guest monte Posted July 25, 2006 Posted July 25, 2006 litt off topic, men jeg har et sån diagnoseapparat til salgs hvis noen trenger!helt nytt.oyvind.kvammen@nktv.no
vinge86 Posted July 27, 2006 Author Posted July 27, 2006 pm din er full, så jeg har sendt deg en mail.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
Recommended Posts