vinge86 Posted July 4, 2006 Author Share Posted July 4, 2006 fikk løst problemet med at den ikke startet i hele tatt i går.. brytern i bagasjen hadde slått seg ut, så nå er det tilbake til å ikke starte når du kjører starteren når den er kald.. men, starter når den trilles og starter lett når den er varm.. starter også på starter når den er varm! "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 4, 2006 Author Share Posted July 4, 2006 får kun en gnist når jeg prøver og starte den.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 fikk løst problemet med at den ikke startet i hele tatt i går.. brytern i bagasjen hadde slått seg ut, så nå er det tilbake til å ikke starte når du kjører starteren når den er kald.. men, starter når den trilles og starter lett når den er varm.. starter også på starter når den er varm! Hvis du ikke har noen uvanlige tennplugger eller dyser, eller utslitt motor med lav kompresjonstrykk når den er kald, så kan det der høres ut som for dårlig og eller liten gnist. Hvilke tenningsdeler har du inkl. tennplugger og åpning? Om du forsøker å starte med starteren en 6-7 ganger når motoren er kald, og så tar ut pluggene, hvordan ser de ut da ? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 4, 2006 Author Share Posted July 4, 2006 orginal 200 motor.. overhalet for 2 år siden... VET den har vert fint brukt å påpasset siden da(kjenner gamle eieren godt) får kun en gnist, når jeg har pluggene ute.. den gnisten kommer akkurat i det jeg vrir om starteren.. originalt alt av tenning.. det har jeg ikke prøvd, men, tror ikke det er pluggene siden den starter og går som en klokke med en gang når den trilles i gang..byttet nettopp coil og føler i fordeler fra vingebilen, men, fortsatt akkurat det samme.. så trillet jeg den i gang.. så lot jeg motoren gå i ca 5 sek, så stoppet jeg den igjenn, å når jeg prøvde å starte den igjenn da, så startet den lett som bare det.. hmmm "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford Stv Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Sjekk plugga å da. Kan være at de får for dårlig gnist! Da har du ihvertfall utelukket det. kan være sot å drit selm om den går når den er starta! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 HAR DU BYTTET BATTERI? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 4, 2006 Author Share Posted July 4, 2006 nei.. prøvde å koble på ekstra strøm bare... skal ta et av de nye optima batteriene til brodern i morra å prøve d.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest monte Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Hadde lignende problem med en 4x4 jeg hadde.Den ville ikke starte når den vat lunket...Der byttet jeg bensin releet. D rosa! Da ble den bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 6, 2006 Author Share Posted July 6, 2006 startet ikke med nytt batteri..=( "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 6, 2006 Author Share Posted July 6, 2006 den får bensin da, men ikke gnist.. får kun en gnist, ikke flere.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 25, 2006 Author Share Posted July 25, 2006 var føleren i framkant av veiva som var problemet..koblet bilen til ford diagnose apparat å fikk opp feil mld på den, så bytta jeg den, å siden det så har alt fungert.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest monte Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 litt off topic, men jeg har et sån diagnoseapparat til salgs hvis noen trenger!helt nytt.oyvind.kvammen@nktv.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 27, 2006 Author Share Posted July 27, 2006 pm din er full, så jeg har sendt deg en mail.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now