Jump to content

Recommended Posts

Guest 2.8v6
Posted

Hey, jeg hadde gått for bilstein sprint og eibach senkesett. klart det koster opp mot ti lapper men det er det verdt.. :D kollevold har det du trenher, kollevold.no

Guest 2.8v6
Posted (edited)

Det var dyrt, prata med burton idag og et sett bilstein dempere og fjærer nytt koster under den prisen du fikk dempere og fjærer for.. :lol: :lol:

Edited by 2.8v6
Posted
Det var dyrt, prata med burton idag og et sett bilstein dempere og fjærer nytt koster under den prisen du fikk dempere og fjærer for.. :lol: :lol:

Fra England ja, men har du regna med frakt + fortolling? Betalte så og si det samme som Combatkit jeg for Bilstein Sprint og Eibach.

Guest 2.8v6
Posted
ikke glem at noen vil være bedre enn alle andre, så bæsjer dem kraftig på leggen til slutt ;) :P

Hvar den sikta til meg?? er ikke snakk om å være bedre, jeg sa bare at det er enda billigere i england. :)

Posted (edited)
Hvar den sikta til meg?? er ikke snakk om å være bedre, jeg sa bare at det er enda billigere i england. :)

iklusive frakt og moms?? kansje 300 billigere og lengre ventetid.. etter 2 dager hadde eg mitt..

edit hvor mangen pund kostet det da?

Edited by Combatkit
Guest 2.8v6
Posted
iklusive frakt og moms?? kansje 300 billigere og lengre ventetid.. etter 2 dager hadde eg mitt..

Frakt inkl og moms :unsure: Det var det som blei sagt på telefon i hvertfall..

Guest 2.8v6
Posted

Men det er snakk om 3500 for et bilstein kit fjører og dempere, uansett så tror jeg det blir litt billigere og vis man bestiller litt mere en 1 ting hver gang så lønner det seg :)

Posted (edited)

javel: kit til sierra i følge burton katalogen, 385£ X 12 = 4620,- X 25%mva=5775,- + frakt ;)

Edited by Combatkit
Guest 2.8v6
Posted (edited)

det er nesten to lapper spart det.. :P Frakta er i prisen, så dt lønner seg !!

Edited by 2.8v6