Jump to content

Forlengning av panser?


Guest Cyteck

Recommended Posts

Guest Cyteck

Som en ser på bildene under er panserene forlenget og det er tillaget "øyebryn", er dette no slags ferdig kit en kan få kjøpt og sveiset på? Eller må en sveise og lage selv?;p

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyteck
stod om dette i et max power blad jeg har her åssen du mekker sånn. kan sikkert låne det el no siden du er fra larvik :P leser det ikke ofte

 

Hehe.. sier ikke nei takk til det nei =D

Har du no msn? Sleng over i pm da=)

Link to comment
Share on other sites

jeg kan mekke slike for på svesing til deg for 100-200, men tror ikke jeg har tid før etter sommerferien, for oss studenter altså..

Så visst du ikke stresser med det skall jeg altids få laget et sett til deg =) bare send meg en PM i slutt`n på sommer`n..

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyteck
jeg kan mekke slike for på svesing til deg for 100-200, men tror ikke jeg har tid før etter sommerferien, for oss studenter altså..

Så visst du ikke stresser med det skall jeg altids få laget et sett til deg =) bare send meg en PM i slutt`n på sommer`n..

 

Hørtes bra ut, hvis jeg ikke har fått ordnet det innen sommeren sender jeg deg en pm ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyteck
Har et ferdig et til salgs ;)

 

Pris? Er det selve platene du snakker om?;p Så det er bare å sveise dem på? eller hvordan blir det?=)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyteck
svarer for tombra jeg.. :P ferdig panser, ferdig sparklet også.. :D

 

Hehe.. ok, takk. Hørtes jo fristende ut .. men da sitter jeg jo med et panser for mye.. pris ca tenkte du på da Tombra?;p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...