rscosworth Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 original moonstone blue sedan. ikke A/C eller skinn. ingen sprikker i dashbordet.bil gått ca 180000km. motor overhalt 7-8000km siden. Bytta alt av pakninger og lager. Full overhaling av toppen ink porting utført av EBB (har seff papirer fra flowbenken). Ellers er trimmen begrensa til en steg1 chip av ukjent slag.endel samco under panseret. Autometer ultralite Olje og turbotrykk i A-stolpe fra Nomad Racing.Bryterpanel i alu under cd-spillern med tvangstyring av vifte, høy/lav turbotrykk og abs av/på. polyforinger i forstillinga, komplett nye bremser bak. bytta fordi gamle kalippera hang. EU-OK i begynnelsen av juni. selger motvilling pga huskjøp og stasjonsvogn til førstemann med rundt 100000,-. bilen kan besiktiges i bodø. mail: jostein.jensen@gmail.comtlf: 48995492 Er ikke så ofte på forumet så PM kan ta litt tid før oppdages. Bilder fås på forespørsel. Si hva du vil ha bilde av - så går jeg ut og knipser.
Guest xr4is Posted July 4, 2006 Posted July 4, 2006 Legger du ut bilder av kupe, motorrom, front, bak, og sidene, skulle det vel bli bra. Bilder selger!
rscosworth Posted July 26, 2006 Author Posted July 26, 2006 bilder påhttp://smg.photobucket.com/albums/v153/rsc...%20min/Bilsalg/ PM meg om linken ikke funker... vet jo ikke sikkert siden jeg blir auto inlogget...
Recommended Posts