Guest Dre Racing@ Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Alt er vel avhengig av stroke , stempelhøyde ,forbrenningskammer etc.etc!Rolf Stempelhøyde? forbrenningskammer? alltid trodd slaglengde x borring = motorvolum jeg gitt
Guest Kevin Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Blir spennende å følge med på denne utover sesongen ja! :D Edit: Bilde Det er slik den var før ja,nå ser den jo direkta voldtatt ut stakkar...
Sierra_2.9 Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 (edited) dette gir vel et lite inntrykk av hvordan den blirseende ut nå... EDIT: ja..LITE:P Edited July 13, 2006 by Sierra_2.9 '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden
WingDude Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Andre biler har imponert meg mere med utseende enn dette må jeg si.....
Mark1 Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Andre biler har imponert meg mere med utseende enn dette må jeg si..... men igjen om du er ute etter en shiny bil så kjøper man seg vel ikke en rallycross bil =) WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
WingDude Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 men igjen om du er ute etter en shiny bil så kjøper man seg vel ikke en rallycross bil =)Tenkte nå på fargevalget jeg da....
cross-box Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 enig i det wingdude, skal bli spennende og se om den bilen blir depo vakt eller brukt på bana aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now