Jump to content

Ford Fiesta Sport


Zetec-S

Recommended Posts

Originalt er det vel 103 sier de, men det er folk i England som har fått 112 heilt standard :blink: . Har RamAir luftfilter i min da, så kanskje eg har 105 ;) . Henger noe heilt sjukt på veien! Har testet... :D Skal på Eikås på Autoslalom der på søndag. Veit om ein der som har ein blå, han er visstnok Norgesmester i Autoslalom.

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

lillebroren min hadde en sort en, satt på justerbart understell og superleggera 15" med 195/50-15 pilot sport... det var sykt det! der andre måtte bremse i sving var det bare å gire ned!

Og tøft med den elektroniske sperra!!

Link to comment
Share on other sites

lillebroren min hadde en sort en, satt på justerbart understell og superleggera 15" med 195/50-15 pilot sport... det var sykt det! der andre måtte bremse i sving var det bare å gire ned!

Og tøft med den elektroniske sperra!!

Eg veit. Det er dritkult å ha folk rett i ræva heilt til du kommer til ein sving, bende rattet over å forsvinne...long gone... :D Ser de aldri igjen!

Det er jo 15` originalt da, kunne vel spante på seg 16` når han først skulle ha Superleggera... :) Uansett, de er dritfine felger, når eg får spart opp nok peng,(om 3 år :D ), skal eg vel ha noen eg og...

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

lillebroren min hadde en sort en, satt på justerbart understell og superleggera 15" med 195/50-15 pilot sport... det var sykt det! der andre måtte bremse i sving var det bare å gire ned!

Og tøft med den elektroniske sperra!!

Eg veit. Det er dritkult å ha folk rett i ræva heilt til du kommer til ein sving, bende rattet over å forsvinne...long gone... :D Ser de aldri igjen!

Det er jo 15` originalt da, kunne vel spante på seg 16` når han først skulle ha Superleggera... :) Uansett, de er dritfine felger, når eg får spart opp nok peng,(om 3 år :D ), skal eg vel ha noen eg og...

han måtte bare ha nye sommerdekk, (fulgte ikke med) og da gadd han ikke å spandere på med noe større... subba jaggu nok når den var så lav ja...

Link to comment
Share on other sites

utrolig pen fiesta :) ble jo enda finere når du tok bytta ut de orange lyktene og.

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest pisko

Ble litt mer brutal den fronten en orginal ja, har jo blitt skremt av mindre hehe..

Skal du delta på auto slalom på eikås på søndag sa du?

Står vel kanskje denne karen på sidelinja å heier på fiestaen din.

Bare jeg klarer å dra meg opp så tidlig :P

Link to comment
Share on other sites

Guest pisko

Hva ble det til? Kjørte du eller? Kom meg ikke opp av sengen i morges, hadde en taliban bakrus med spying og andre herligheter :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hva ble det til? Kjørte du eller? Kom meg ikke opp av sengen i morges, hadde en taliban bakrus med spying og andre herligheter :blink:

Tja, nei. Eg skulle kjøre, men det vart litt komplisert. Måtte ha tillatelse av eigeren. Og den står jo seff. registrert på fattern. Og da bare dreit eg i det. Kommer alltids ein gang til. Trur neste var i august på Manger...

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest Zetec_S

Halla!

 

Godt å se at det er litt interesse for Fiesta i norge... Har en sort 2000 mod sport jeg også. (Den som jeg har som avatar)

Link to comment
Share on other sites

Guest Zetec_S

hehe, nicket ditt liksom??.. like mye mitt... hehe. Har snust en del i kulissene på dette forumet.. men fant ut at det var på tide å delta aktivt selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Geron

Er der flere nordmenn på ukfn, å så sier ingen ifra til meg?

Espen S, nå skuffer du

 

Kjører selv en 97` fiesta 1.25 16v, som jeg har fikset litt på.

 

Sånn ser den ut til i morgen......Felgene er solgt til en hyggelig fyr i rådal, som skulle ha de på en sierra coupe. Blir nok fete på hans bil og.

 

Blir nye 16 toms på meg så snart jeg finner noen jeg liker godt

 

Bilde(054).jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Geron

zsoc er ikke noe fres i. Det er bare en liten prosent av de som er på ukfn.

Mye kjekkere å være online der.

 

Hva planer har du for bilen din da Zetec-s?

 

(solgte felgene mine idag forresten)... rooollinnn on my 13 fekken inchez :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Var et h.....s mas når de fra Ukfn var på ZSOC. Poster så inn i gamperævva mykje, klarer ikkje å følge med. Holder meg til ZSOC, siden det er ein klubb for de som har samme bil som meg. Har planer om litt styling og smålakkering. Ikkje noe ekstremt, bare noe xtra som setter prikken over i`en... B)

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...