Jump to content

Ford Fiesta Sport


Zetec-S

Recommended Posts

Guest Geron

16 er et minimum :D

Jeg kjøpte meg nye felgs i går. Ble fett.. tsw pace, om du har sett de.

 

Bilde kommer shcnart!

Link to comment
Share on other sites

Veit om de ja. ***** stili at eikene går heilt ut i kanten. Ser litt større ut på ein måte... Har tenkt litt på de sjølv, men eg har ikkje penger til felger for øyeblikket. Får holde med standard ei god stund til trur eg...

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så var det å showe off med nytt bilde av bilen.

Har nå fått hevet på 16 toms tsw pace felger.. (har blitt noen uker, men har ikke fått fingen ut)

 

hva sier du nå da? :) come to daddy eller?

 

fiestaen.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tøfft! Bare fått fjærna de bakdørene nå så hadde det vært Pimp :P

Link to comment
Share on other sites

Geron Du har rett det var stygt sagt. Beklager.

Har seg slik at kombikupe og spessielt 5dører ikke er min favorittkarosseritype. Liker sedan jeg, og har vel sakka litt akterut siden dette jo er oppfattet som gammelmannsbilform og minker i salg hvert eneste år :rolleyes: :lol:

 

Har selvsagt ingen rett til å mene dritt om andres bilvalg. Men 3dør er jo litt mer raser enn familiebakdører, og felgene er jo helfreshe så da ble det en kjapp og gæli setning...

 

Ingen diss. Cool?

Link to comment
Share on other sites

and, hæhæ.. det er lugnt. Overtok bilen etter søs, så 5 dørs er lite jeg kan gjøre noe med.

 

Ellers takk for fine ord fra zirs og zetec-s

 

17 toms er helt king på en zs, så thats the way to go.

 

Har enda ikke tatt noen stilling til soting av ruter, får se hvordan det blir til sommeren. Det er vel ikke helt lov å sote sideruter fremme, og bare soting av bakruter blir for sært for meg.

 

Hva tror du om å få senket bilen din da zetec-s? Espen som har den sorte har kjørt på justerbart fra H&R, er visst helt sykt bra.

Link to comment
Share on other sites

Det må vel til at eg må senke den litt etter at eg får på 17` ja, men det får vente til sommeren igjen. Må jo ha nye dekk til den og... :(

Veit at Espen kjøre med justerbart, men det koster jo skjorte og boxer av deg jo! :blink:

Tenke å bare senke den 20mm til, så det blir til sammen 40 mm. 60mm med dempere er ikkje vitsi, da er det bedre å kjøpe justerbart, så foreløpig er det kun fjærer. Men som sagt, til sommeren...

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...