Jump to content

Årets Gatebil 2006


Guest rask-drosje

Recommended Posts

Guest rask-drosje

Hjemme igjen etter en tur på Rudskogen, Blei litt skuffa gitt. Svindyrt (værrre enn taxiprisene) Masse kø.(lengre en drosjekøene på Lørdag) og folk overalt som tror det er gågate overalt (Såkalte fotgjengere) Men damene, bilene og kjøringa var helt topp. Bilen fuska på slutten så jeg måtte gi meg men da hadde jeg kjørt bortimot 50 runder og 50 liter fuel. Tror ikke jeg gidder på en Lørdag til. Må i såfall montere plog foran. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest rask-drosje
fant du ut hva det var som kødda for deg?

 

Er ikke sikker, lurer på om det er litt dårlig spenning når det blir varmt, motoren går fortsatt ujevnt når den blir varm og viftene går. Får måle litt senere. Fikk ett tips av Thomas som har den røde 240 om att det kunne være bensinen som koker, er ikke helt sikker på den muligheten men den får undersøkes. Bilen funker bra 3 runder også fusker den.

Link to comment
Share on other sites

Guest rask-drosje
tror jeg tokk bilde av kjerra de uten for hos jens

 

Jepp, er nok feiten som pakker sammen det ja. Tar av taklampa, tenkte jeg skulle kjøre svart hjem . :D

 

Kikka på Gatebil.no, er det jeg som surrer eller . sjekk datoene på oppdateringene. Det er den 15 i dag eller ?

Edited by rask-drosje
Link to comment
Share on other sites

Var morsomt å se hvordan det ble kjørt i dag ja, likte godt den TransAm'en som kjørte uten panser :D

 

Kommer Xr-Taxien på banen i morgen også?

 

Så forresten en sølvgrå 4x4 cossie som også hadde taxi lampe på taket, noen som vet noe om den?

Edited by SierraTyphoon

1997 Audi A6 2,5TDI

1967 Ford Mustang 289cui

x1992 Ford Sierra GT Sedan - Solgt

x1986 Volvo 740 GL

x1985 Mazda 626

x1987 Volvo 240 - spiker

Link to comment
Share on other sites

Guest rask-drosje
Var morsomt å se hvordan det ble kjørt i dag ja, likte godt den TransAm'en som kjørte uten panser :D

 

Kommer Xr-Taxien på banen i morgen også?

 

Så forresten en sølvgrå 4x4 cossie som også hadde taxi lampe på taket, noen som vet noe om den?

 

XR-Taxin kommer nok ikke i morra nei. Blir for få muligheter til og kjøre i morgen 2 timer og 15 minus forsinkelser. Blir ikke mye kjøring igjen da..

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

Onkelen til Adolf du joh ;) det visste jeg ikke gitt.. så nå vet jeg hvem du er pr.ansikt og.. er ikke pluggene dine som gir seg da? Vansklig å tro det er bensina di..

Link to comment
Share on other sites

Guest rask-drosje

Blei iterjuva av tv2 ja , men regnet ikke att jeg kom på tv. Adolf er søskenbarnet mitt.

Edited by rask-drosje
Link to comment
Share on other sites

Var morsomt å se hvordan det ble kjørt i dag ja, likte godt den TransAm'en som kjørte uten panser :D

 

Kommer Xr-Taxien på banen i morgen også?

 

Så forresten en sølvgrå 4x4 cossie som også hadde taxi lampe på taket, noen som vet noe om den?

 

med veltebur pg greier? avdeling garnes racing det..

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristiansen...

Jaggu fikk Ringstan liv i Gatebil Taxin etter at kassa takka for seg gitt. Blei visst en sein kveld på han den Fredan. :D

 

Men campen var helt værst. Så tåfft det var :D

Link to comment
Share on other sites

Jaggu fikk Ringstan liv i Gatebil Taxin etter at kassa takka for seg gitt. Blei visst en sein kveld på han den Fredan. :D

 

Men campen var helt værst. Så tåfft det var :D

hehe noen som har noen feite partybilder?? og va d noen andre enn oss som grillet partyteltet sitt tilslutt? :D :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...