Jump to content

Overnatting rudskogen.


Guest linnca

Recommended Posts

Og til dere med 3 biler fra Bergen, sett gjerne 1 bil i kø, og reis til Sverige resten av dere, men hvis han ene i det hele tatt kommer inn, så kan dere bare glemme at han kan holde av no plasser til dere(først til mølla vet du) men tviler som sakt sterkt på at dere kommer inn med bilene på Fredag, kanskje hvis dere parkerer ute, og går inn.

:( :(

 

trur det blir hytte...

Link to comment
Share on other sites

Guest ossen
Når er det folket skal dit da?Jeg har ferie den uka og vurderer å dra på torsdag eller tidlig på fredag.

Reiser onsdag ettermiddag (frå Bergen). Vi er 3 biler, og vi tenkte at ein skulle stille seg i køen, for å sikre god plass på campinga, mens dei andre reiser til sverige for å hamstre nødvendig proviant og drikke.

 

blir mitt første gatebiltreff og :D

Reiser og Onsdag ettermiddag fra Bergen.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

blir nok hytte her ja. men er det folk som har lagt på hytte før ? er det stress og komme seg fra/til rudskogen ? masse kø og sånt.

 

noken som veit om/evt. har telefonnummeret til motell/pensjonat/hytter i nærheten til rudskogen ?

Link to comment
Share on other sites

Guest spaca

Har klubben fått noen plasser på rudskogen? noen som vet det? Jeg tenker jeg skal innom og vil jo gjerne møte resten av gjengen.. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Heisann!!

 

Klubben blir nok helst trolig ikke å finne på gatebil!! litt fordi jeg forventer at vi blir behandla med respekt av de dere gulkjede gatebil gutta!!! Ble temmlig forbanna etter våler, så vi har diskutert litt, å finni ut at vi helt trolig dropper gatebil i juli, å prøver igjen i september....

 

Erfaringsmessig er det bare kaos på rudskogen i juli..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...