Jump to content

fargekode?


Guest Sierraxr4x4

Recommended Posts

får ikke opp lakkode på den.vet sånn ca koden. men lakkprogrammet vil ikke komme med noen vag farver i det hele tatt.e

ford sine farver får jeg selvsagt opp uten problem hehehe..så er vel noe med sidene til lakkprogrammet mitt som kødder nå.

Link to comment
Share on other sites

da er du supermann vis du klarer og finne den riktige koden ved hjelp av et bilde!!

hehehe vet hva farven heter ved navn. men får ikke opp koden på den bare. ingen vag farver på online databasen vil opp lenger.edit. nå funker den igjen. smaragd met. kode :LZ6U takk peet :)

Edited by mikke
Link to comment
Share on other sites

Siden det virker som om du har god peiling på fargekoder, mikke, så må jeg nesten spørre deg om du klarer du å finne ut av hvilken kode den fargen her har? :D

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1187610#top

 

Det er litt dårlige bilder, men.

Edited by laerdh

'91 Sierra Sedan IST

- Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map

- Ny motor på gang :)

Link to comment
Share on other sites

Siden det virker som om du har god peiling på fargekoder, mikke, så må jeg nesten spørre deg om du klarer du å finne ut av hvilken kode den fargen her har? :D

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1187610#top

 

Det er litt dårlige bilder, men.

 

aner rett og slett ikke.det er umulig å si farve(kodene) utifra et bilde ,noe tilsvarende kan jeg finne sikkert.men ikke stort mere enn det. at jeg tok audin var enkelt. for akkurat den grønnfarva har jeg blanda noen liter før av .og jeg husker navnet på den audi farva men ikke koden..hehehe

Edited by mikke
Link to comment
Share on other sites

aner rett og slett ikke.det er umulig å si farve(kodene) utifra et bilde ,noe tilsvarende kan jeg finne sikkert.men ikke stort mere enn det. at jeg tok audin var enkelt. for akkurat den grønnfarva har jeg blanda noen liter før av .og jeg husker navnet på den audi farva men ikke koden..hehehe

 

Hehe, jeg forstår :D Hadde vært nydelig om du kunne funnet noe tilsvarende. Har lurt på fargekoden til den lakken der en stund nå. Jeg aner ikke om det er en orginal ford farge eller ikke.

'91 Sierra Sedan IST

- Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map

- Ny motor på gang :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...