Jump to content

Støpe scoop fast i panser


Recommended Posts

Har kommet langt med panseret nå, begynner å bli klart for å spraye på noe grunning. Har imidlertid noen "ulumskheter" som jeg lurer på hva folket syns jeg skal gjøre med.

 

Hvis man ser på bilde under...

panser.jpg

 

... så ser man punkter 1, 2 og 3. Ved disse punktene vil det bli en liten "bulk" opp i panseret som følge av at jeg vil ha scoopet mes mulig interigert i panseret, om dere forstår hva jeg mener. Punkt 12 og 2 kan jeg leve med, men ved punkt 3 så har jeg problemet med at om jeg sliper sparkelen helt ned til scoopet så vil skjøten komme fram. Jeg vil også tro at det da er lettere at sparkelen sprekker opp, hva mener dere?

 

Videre så er jeg i tvil om jeg skal sette på dette panseret og komme på treffet 12 August med grå-grunnet panser :wacko:

 

Admins/Moderatorer: Denne posten er også i min prosjekt-tåd, men jeg poster den her også i håp om flere tips om løsning på problemet. Håper begge postene kan få bli liggende i respektive tråder.

Link to comment
Share on other sites

Du må jo bare sparkle overgangene så langt det går og slipe, slip, slipe... Men står ikke det scoopet litt langt bakover? hva er det du skal ha ekstra kjøling til baki der??

Ja tok en ny titt på det nå, å blir nok å slipe mere ja. Står kanskje langt bak ja, men fant ut at det var der det gjore seg best, også passet det best å kutte hullet der (om du ser på prosjekttråden min så er det flere bilder der). Hva jeg skal med ekstra kjøling der?? hehe innsuget vel :D Neida seriøst så er det mere for Looken, men det blir nok litt bedre luftsirkulasjon med det på plass også håper jeg, for på varme dager så blir det svinvarmt under "huven"

Link to comment
Share on other sites

utifra bildene dine ser det ut som at falsen/festekanten ligger oppå panseret . hvis du skulle fått dette helt plant.som jeg antar vile vært ønskelig. så skulle du skjært ut et hull lik scoopet minus falsen/festekanten. og lagt det slik at falsen hadde kommet under. da kunne du sparklet rett mot kanten på scoopet istedet og fått et rett kant uten festekanten på topp på panseret.det du kan gjøre er å legge på mer sparkel og jevne det ut. men det blir da snakk om helsparkling av panser.da slipper du anten og problemene der ved punkt 1,2 og 3

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...