Jump to content

Skal på svendsen eksos Mandag og trenger hjelp


Guest Woodpile

Recommended Posts

Guest Woodpile

Har DU en mondeo V6 med doble utløp eller en st200 med dobble utløp bak? Andre modeller også aktuelt.

 

Skal på svendsen eksos på mandag og reklamere på eksosen. Pottene bak henger for lavt :(

Resultatet er at de tar nedi i fartshumper og lignende med full bil. SÅ har du en mondeo med dobbel eksos så legg inn bilde her!! Skriver de da ut og tar med til svendesn på mandagen. De påstår at pottene ikke kan komme lenger opp. Står nå montert under støtfangeren bak. Bilde av bilen under er også av stor interesse. all hjelp taes i mot med takk

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

subber eksosen din? men bilen din er jo skyhøy? hvor subber den henn da? skal du ha eksosen høyere opp må du kutte i fangeren...

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile
Her ser du min V6 med Simons...

 

 

Hei, og takk for alle bilder. Den v6 sedanen ser veldig aktuell ut ang det jeg tenker på. Klarer du å få tatt noen bilder under? Tenker da på der rørene forgrenes til pottene og videre ut bak.

På forhånd takk :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Ja de bakre pottene subber nedi fartshumper og lignende med 5 personer. Bilen er faktisk senket 40/30 er ikke sikker på sjæl hvorfor den er så høy. Er lesjøfors bak og kappa orginalfjærer fremme he he Har nye bilstein sport bak og de er stive som fy. Men merker at det er litt mykere fremme.

Link to comment
Share on other sites

subber eksosen din? men bilen din er jo skyhøy? hvor subber den henn da? skal du ha eksosen høyere opp må du kutte i fangeren...

 

hehe, ja den gjør faktisk det. :wacko: men er bak en plass. mulig i spilten, men midt potta he våre utsat for ein del juling, byta den just da. Men er bare når det er full bil. 3 karer baki! og lit for stor fart over humpan, men tar gjerne i fangeren freme fyst da! ;) he

Er ikke senka nei, harke plane om det heler. va senka 40. men måte ha det av for Eu godkjening! Synes den er for lav som den er :( er like greit her ute på landet! ^_^ Erke intresert i plog! :P hehe

vil se bedre ut når æ får RS bakfangeren da! :D :wub:

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Guest Mondeo V6
Hei, og takk for alle bilder. Den v6 sedanen ser veldig aktuell ut ang det jeg tenker på. Klarer du å få tatt noen bilder under? Tenker da på der rørene forgrenes til pottene og videre ut bak.

På forhånd takk :D

 

Skal prøve å ta noen bilder i helga :)

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

Woodpile: det jeg ikke likte på bilen din var hvor nærmed hverandre stussene dine var.. bør dra dem lenger ut.. og kutte pent i fangeren..

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile
Woodpile: det jeg ikke likte på bilen din var hvor nærmed hverandre stussene dine var.. bør dra dem lenger ut.. og kutte pent i fangeren..

 

 

Helt enig. Men problemet på V6 og st200 er at vi har et sånt satans stabstag under på stv som står i veien for bøyen til røret så vidt jeg har skjønt er den ikke der på v6 st200 sedan og de andre. derfor simons ikke leverer orginalt til mondeo v6 ST200 stasjonsvogn er et helvete for å si det slik derfor jeg prøver å få hjelp med noen bilder for å se hvordan andre har løst dette problemet. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...