Jump to content

TS-Tuning Sierran


Guest AnDtHo

Recommended Posts

Guest mheimly

fin bil men syns den har vært vassere med cossi vingen..men det er no min mening

Edited by mheimly
Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
fin bil men syns den har vært vassere med cossi vingen..men det er no min mening

Cossie vinge kommer bare på min bil sammen med resten av stylinga og cossie maskin.. Synes det blir helt feil med cossie vinge på bil som ikke har resten av stylinga eller motoren.. :D

Link to comment
Share on other sites

Skikkelig stilig den vogna her :rolleyes: ser litt annerledes ut enn alle de andre, og d hjalp godt med de felgene ;)

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Søtt!!! Når har du eventuellt planer om cossiemaskin ? Og skal denne skjønnheten(isT'en) selges ?

Vet ikke.. Om noe dukker opp billig så kanskje.. Selger nok aldri, sierran er den bilen jeg har hatt lengst og tror nok jeg kommer til å ha den lenge.. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Skikkelig stilig den vogna her :rolleyes: ser litt annerledes ut enn alle de andre, og d hjalp godt med de felgene ;)

Takker og bukker! Er en lappskaus bil med de beste bitene fra bilene det er plukka fra.. hehe.. :D

 

Likte felgene selv, passa liksom til bilen.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Finfin bil, blir nok konge med lakkert bakluke osv. Har et par forslag til hva du kan gjøre med grillen, enten gjøre som bildet nedenfor viser eller legge hvit teip i overkant på lyktene. Det syns jeg er stilig B)

Hadde faktisk hvit tape øverst på lyktene en stund, men synes ikke det så så bra ut.. Men det er meg da..

:D

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Tenkte mer på motoren, ikke bilen. Hvis jeg ikke missforstår her nå :)

Mente bilen jeg ja.. Motoren selges vel hvis den fortsatt er hel når cossie motor kommer inn.. Men har ikke økonomi til cossie nå ihvertfall.. hehe.. :D

Link to comment
Share on other sites

Synes du har en lang vei og går før den kan karakteriseres som pen.

Både utvendig og i motorrummet er det mye og gjøre.

Ingen bilder av interiøret heller..

Nei dette er en skikkelig rånebrakke... :D

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Synes du har en lang vei og går før den kan karakteriseres som pen.

Både utvendig og i motorrummet er det mye og gjøre.

Ingen bilder av interiøret heller..

Nei dette er en skikkelig rånebrakke... :D

Mulig du synes dette er en rånebrakke, men jeg liker den og det er vel det som er viktig.. Jeg skulle ønske at det var en bedre finish på den og at den var "strøken", men det er begrensa hva man kan få til når man er 22, studerer og lever på stipend.. TS-Tuning har hjulpet meg godt på vei, så mange takk til de.. :D

 

Interiøret er originalt iS med autometer målere for diverse.. Er ikke så spennende.. :D

 

Edit: Synes ikke resultatet er så værst da det var en Sierra 2L med tilhørende interiør, motor og girkasse som var utgangsunktet..

Edited by AnDtHo
Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
hvor mye lader du nå da? går bra på o,7 ;) må bare huske på å få nok bensin hehe. åssen funker det med oppsettet ditt?

*snipp*

Edited by AnDtHo
Link to comment
Share on other sites

Bilen går bra nå, men venter på større dyser så jeg kan lade mer.. :)

 

Lader du 0.7 på org dyser?

 

Legg gjerne inn prosjektet ditt på sideways forumet, greit å ha noen å sammenligne og deler ideer med..

S2 dyser med god bensintrykksreg da? bilen din er fin nå :) gjort noe inni ?

Link to comment
Share on other sites

Mulig du synes dette er en rånebrakke, men jeg liker den og det er vel det som er viktig.. Jeg skulle ønske at det var en bedre finish på den og at den var "strøken", men det er begrensa hva man kan få til når man er 22, studerer og lever på stipend.. TS-Tuning har hjulpet meg godt på vei, så mange takk til de.. :D

 

Interiøret er originalt iS med autometer målere for diverse.. Er ikke så spennende.. :D

 

Edit: Synes ikke resultatet er så værst da det var en Sierra 2L med tilhørende interiør, motor og girkasse som var utgangsunktet..

 

Fint at du er fornøyd, det er jo det som er viktig.

Men du spurte hva man syntes og det svarte jeg på.. :P

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...