Jump to content

Spyle dyse bak?


Konsmo

Recommended Posts

Nå som æ he koma mæ te byn så he æ lit mer tid til alt!

Så tenkte æ sko se om æ ikke kune fikse no småting, mens æ vente på fangeren!! :angry:

 

He jo spyler dyse på bakruta men er heler dårlig med liv den. He pirka med nål for og se om det er no drit i men hjelper ikke. <_<

Noen som he et tips om hva som kan være galt? Event åsen slangen liger, kjekt og vite. Bruke trykluft for og renske ut?

Hehe, nesten flaut og spør, men åsen aktivere man dysa bak, er ikke siker på det? :blush: he prøvd alt! Men vet jo ikke siden det ikke komer ut no! :rolleyes:

Kan jo tenkes at den er koblet ut, da det heler ikke er liv i lykte spylerene. Det ser æ når front fangeren skal av, men tru ikke den bak er, tru det er noe anet!

 

Noen som har no tips??

Edited by Konsmo

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

på min så må jeg i allefal holde bryteren til viskrene fremover. ett trykk så setter jeg på viskeren bak. presses denne frem og holdes der så spyler den..

Link to comment
Share on other sites

på min så må jeg i allefal holde bryteren til viskrene fremover. ett trykk så setter jeg på viskeren bak. presses denne frem og holdes der så spyler den..

 

Just ja. hehe. han gik vist den veien au! Prøvde det i dag. Ette vert spylte an freme i stede for! :unsure: Men ikke ei dråpe bak!

 

Hvor site den pumpa hen?? Under/på siden av spylerveske tanken el??

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...