RsturboS2 Posted September 10, 2006 Posted September 10, 2006 topic sier kanskje sitt vel.. tenker da på motor effekt og slik.. kom med forslag.. sett sammen den drømme motor og eller to ? bare for og se litt og se på delene dere velger.. snakker om da rst motoren.. hva ville dere valgt av kam og turbo filter osv... kom med inspill! hvis dekk gidd. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Guest Alex_86 Posted September 11, 2006 Posted September 11, 2006 pipert285 kammengrs IChybrid turbo t3 stg 3 /event cossiMS <--?stg 3 topp
Tombra Posted September 11, 2006 Posted September 11, 2006 180 hesters N/A CVH Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD
RsturboS2 Posted September 11, 2006 Author Posted September 11, 2006 (edited) åkei.. da ser jeg litt hva folket mener.. greit det og. Tombra : 180 hesters N/A CVH ? EDIT: nå har jeg bestilt meg steg tre snurre på borton power.. så nå blir det mere morro Edited September 11, 2006 by RsturboS2 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Guest Alex_86 Posted September 11, 2006 Posted September 11, 2006 (edited) ja turbo trykket opp skummelthull i luftfilterboksen sikkert noe sånt! ja tror det blir bra med stg 3 snurrer Edited September 11, 2006 by Alex_86
RsturboS2 Posted September 11, 2006 Author Posted September 11, 2006 ja turbo trykket opp skummelt hehe.. ikke så skummelt det vel ? skal motere ny ic og så.. bli bra.. angrer litt på at jeg ikke handlet foringer og diverse andre ting som planen var.. men trenger da ikke blakke meg helt. bilen skal stå i viter uansett.. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Guest Alex_86 Posted September 11, 2006 Posted September 11, 2006 (edited) jepp det skal min også. ic har du? jeg kjøpte meg grs twin pass... laaaang leveringstid!! tror jeg skal gå for stg 3 turbo etterhvert.. blir nok kammen og porta topp først tror samt jeg skal leke meg med ms i vinter Edited September 11, 2006 by Alex_86
RsturboS2 Posted September 11, 2006 Author Posted September 11, 2006 (edited) jepp det skal min også. ic har du? jeg kjøpte meg grs twin pass... laaaang leveringstid!! tror jeg skal gå for stg 3 turbo etterhvert.. blir nok kammen og porta topp først tror samt jeg skal leke meg med ms i vinter hørt mye snakk om ms ?.. hva er det egetlig og fuksjonen ? mere bensin ? eller ? har bare en pace cooler.. jeg.. l dobbelst så stor som vanelig Edited September 11, 2006 by RsturboS2 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Mescort Posted September 11, 2006 Posted September 11, 2006 hadde vært fett me 180 hk N\A som Tombra sier Mk4 rwd
RsturboS2 Posted September 11, 2006 Author Posted September 11, 2006 hadde vært fett me 180 hk N\A som Tombra sier ja hører dere si dette.. blir bare rein motor da uten turbo ? gassere lissom ? eller er jeg helt på jordet? Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Guest Alex_86 Posted September 11, 2006 Posted September 11, 2006 (edited) ja,du kan gjøre som mescort.... å blåse hele motoren til slutt (dochen da) ja funker nok den.. hehe har ikke satt meg inn i ms i det hele tatt..men skal lese litt på det i vinter tenkte jeg. fulgte med noen deler.. men tror jeg må ha noe mer skal spøre de kloke hodene som kan dette her Edited September 11, 2006 by Alex_86
hår ball Posted September 11, 2006 Posted September 11, 2006 skall du ha det værste av det værste så tror jeg ikke du kan kjøpe det, da tror jeg du må sende bort hele motoren og bare betale da den er ferdig.. men uansett en cnc porta topp, piper cam med drev, smidde råder, smidd veiv, smidde stempler, stør cooler, t34 turbo, elektronisk innsprøytning og hele den sualmitt`en.. men vorfor bygge på en 1,6 når d finnes 1900 tallblock? Og hvorfor en 1900 da det finnes 2,0 zetec? det grommeste du kan få til av en 1,6 cvh er nokk som tombra sier, 180 hk N/A motor.. throthel bodies, høykomp,værsting cam ++, da snakker vi motor, innen turboladinga så er nokk det meste prøvd når det kommer til 1,6 liter`n dessverre..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now