Jump to content

Sint mann


Tommelom

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

Haha.. Hadde ikke turt å sagt imot mannen eller jeg. Han hadde vel daua av for høyt blodtrykk da sikkert.

Har vært borti omtrent det samme selv... Husker jeg holdt på å få en fotball i sida da jeg kjørte moped en gang. Var ikke fært me tøff han som sparka den eller da jeg stoppa å sku prate men :) Tok med seg barna å stakk inn å låste døra å sto å hyla att han sku ringe purken. Holdt på å reiv ut hele døra hans da men. Så ikke noe purk hele dagen oppi byggefeltet der jeg. Kjørte vel kanskje 70 også var det 30 sone der. Han var vel mellom 30 og 40år tenker jeg, så enkelte er født sure.

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

på gulesider finner jeg verken Ormåsen eller Jungelveien. skulle tatt meg en tur opp med sykkelen ;) den lager litt lyd når jeg ligger i 150 3a giret se...

Link to comment
Share on other sites

Haha, syke syke mann :P

Er jo nesten litt synd på han, for han er jo rett og slett fortvila :P

Tror ikke han i bilen burde sagt så mye i mot han, før det hadde klikka skikkelig for han :P

Imponerende at han holdt seg rolig, det hadde f*** ikke jeg klart :D

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Guest kjell ove_88

Det går jo an å finne seg ein anna plass og køyre fort visst ein absolutt må de då, er ikkje uten grunn at de er lavare fartsgrenser enkelte plasser.

Link to comment
Share on other sites

logge på mopedportalen lenge ja.. her er url! http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=113208

 

 

 

hehe, gal mann. er noen slike her jeg og bor.. lånte firehjulingen til en kamerat, og lå breeeei rundt svinger på noen grusveier, så når jeg skulle tilbake tror du **** ikke han galningen som bodde i svingen der hopper ut i veien å prøver å stoppe meg med en spade?? ikke **** om jeg stopper tenker jeg, og slakker ikke ned :P han treffer meg i hånda med spaden, så kjørte jeg over spaden å knakk den i to! fy **** det var villt :P hehe. ledd skikkelig av det i ettertid ja,, hehe

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...