Jump to content

Sandblåsing, sveising


Guest 2.8v6

Recommended Posts

Vis det er noen som skal ha sandblåst deler eller div så påtar jeg meg sånne jobber vis det er av intresse, sveising er det også muligheter for... :) legg en post eller pm meg for noe du eventult skulle gjort..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kan på det varmeste anbefale sandblåsinga hans...så èn ferdigblåst kalipper før jeg måtte dra hjemover...MEGET bra resultat....Nå vet jeg hvordan disse så ut som flonkanes nye... :)

 

Jeg har som jeg har nevnt (intern) flere kompiser som driver med gamle biler...og da er sandblåsing HELT perfekt....syredypping er det ikke så mange som driver med :D

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan på det varmeste anbefale sandblåsinga hans...så èn ferdigblåst kalipper før jeg måtte dra hjemover...MEGET bra resultat....Nå vet jeg hvordan disse så ut som flonkanes nye... :)

 

Jeg har som jeg har nevnt (intern) flere kompiser som driver med gamle biler...og da er sandblåsing HELT perfekt....syredypping er det ikke så mange som driver med :D

 

Peder

 

 

 

Takk.. :)

Link to comment
Share on other sites

Får du tatt hele undersider av biler òg?

 

 

 

man får blåst det man vil, men det koster sef litt penger å blåse et helt understell. Så vis du er intresert

 

i å blåse understelle ditt så kan vi sikkert snakke nærmere om det.. :)

Link to comment
Share on other sites

jeg har spørt deg før ang sveising.. men hørte jo ikke noe mer ifra deg... :(

 

 

 

jeg har sendt deg mail,. men det går fortsatt an å få det til, da jeg nå har nytt apperat å alt på plass så det er bare å sette igang.. :)

Link to comment
Share on other sites

Får antageligvis det iløpet av måneden.. :)

er litt vanskelig å si en eksakt pris da jeg venter på endel nytt utstyr, feks bremsetester og forstillingsapperat, men jeg kan gi deg en beskjed når jeg vet en eksakt pris.. :)

Link to comment
Share on other sites

Og når jeg etterhvert begynner å lakkere...er du akkuratt en sånn kar som jeg vil starte oppretter/lakkeringsverksted sammen med... B)

 

Peder

 

 

og du er akkurat en jeg vil lakke billig hos :D

 

men hva skal du ha for å sandblåse 2 cossi 4x4 calippere?

Edited by Alex_86
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...