Sierra IS-RS Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 (edited) Saken er at jeg skulle hatt en til slik RS frontleppe til is fangern , er d noen som har tilsalgs??, finner man slikt på ebay eller lignende, til dere som er kjent ?? Eller kan man få kjøpt den ny ??? !! Edited September 21, 2006 by Sierra IS-RS Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
Guest mazdafun Posted September 21, 2006 Posted September 21, 2006 (edited) fjernet Edited September 21, 2006 by mazdafun
Sierra IS-RS Posted September 21, 2006 Author Posted September 21, 2006 her og her hadde du lest topic så hadde du sett at d står til mk1, og ingen av disse har noe i nærheten.. Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
morty999 Posted September 21, 2006 Posted September 21, 2006 jeg har en til is.. men er rimelig ihjelherjet... planen var å prøve å få den på min egen bil men må se ann...
Recommended Posts