r0y Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Hei Jeg har et problem med at alle doch'ene jeg har eid/kjørt henger servo'n seg når jeg sladder/ratter fort, noe som er ****** irriterenes og kan føre til mange rare sladder. Noen som har konkrete løsninger på problemet? Jeg har hørt at man kan bytte til mindre reimhjul, hva passer? evt andre ting?
lyrix Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 mindre reim hjul? når du sladder har du jo mange 1000 omdeininger, så det hørtes rart ut du kan jo ta bort servoen, 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges
Ruudsengen Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Dette er vel normlt på den type bil.Problemet er vel at retur fra tannstang er for tynn. Har hørt at noen har laget større retur hull i tannstang og montert grøvre slange,men kan ikke bekrefte at dette hjelper.
r0y Posted September 29, 2006 Author Posted September 29, 2006 Tja, jeg har hørt rykter om at mindre hjelper, "rykter" Men ang røra så skal jeg ta en titt på retur'n det kan nok stemme det du sier for det blir jo retur når kontra'n kommer for da henger'n igjen noen sekunder for så å bli bedre. se om jeg får tid i helga, skal lage ny gearkasse foring for den dritten som er på doch'en er kjip når den ryker, også prøve å lage shortshift.
Guest Erik Braseth Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Samme på min bil. Ratter man raskt mot venstre for så å prøve å ratte like raskt tilbake mot høyre blir det mye tyngre akkurat når man skal begynne å ratte tilbake
Guest mazdafun Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 min sierra dohc oppførte seg likedan, men ikke scorpio dohc'en.. forskjell på tannstang, eller bare "kolestrol" i returslanger?
Recommended Posts