Jump to content

Referanser om Ferrita i spydeberg ?


Niclas

Recommended Posts

Vurderer sterkt og kjøpe et skikkelig eksos anlegg spesial designet etter mitt behov! Men kjenner ikke til andre i nærområdet som har prøvd ferrita så vet ikke så mye om dem... Men fra før så sier alt meg at det er ikke mange som greier å slå Ferrita da det kommer til sånt her kort sagt har jeg hørt mye godt. Og ettersom dem holder til i spydeberg så er det ikke så langt unna heller.

 

Skal bla. ha på ny turbo og da tenkte jeg at ferrita skulle løse problemet med manifold og hele veien ut. Alle innspill må noteres ned her! :)

Edited by Niclas
mybanner4a6253fab30cf.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest mazdafun

eneste erfaring jeg har med dem er positiv. en kamerat med en M3 E36 fikk laget helt fra grenrøra, dobbelt anlegg hele veien med cat-replacements, for under 10tusen kr. synes ikke det er altfor ille. tok ett par timer. nydelig lyd med rekke6 på 8500 o/m og rustfritt anlegg.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

eneste erfaring jeg har med dem er positiv. en kamerat med en M3 E36 fikk laget helt fra grenrøra, dobbelt anlegg hele veien med cat-replacements, for under 10tusen kr. synes ikke det er altfor ille. tok ett par timer. nydelig lyd med rekke6 på 8500 o/m og rustfritt anlegg.. :wub:

 

Slett ikke værst det egentlig. Jeg lurer på om jeg skal være med da dem bygger det for meg, sånn at jeg får det akuratt som jeg vil. Det kommer o bli litt trangt og sånn så vi får se hvordan det blir...

 

Noen med turbo biler som har vært der?

mybanner4a6253fab30cf.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...