Jump to content

kva treng eg?


Guest Jacp Racing

Recommended Posts

Guest queenyman

Hey. Nokon som har peiling på kass utsyr eg burde bruke når eg skal fjerne lakk frå ein bil? og kor eg får kjøpt det?

Link to comment
Share on other sites

Er bare å bruke sandpapir og gnikke og gnu det.. men ikke bruk for grovt, og ikke slip helt ned til metall.. da må du i tilfelle på med grunning og primer +++ og det blir MYE unødvendig jobb.. Mye lettere å matte ned med fint papir og lakke oppå

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg blander meg litt inn her :P har et spørsmål under nesten samme tråd,

har en bil som er lakkert med bengalakk.. =\\ *ser for jævelig ut for å si det mildt!* Hva anbefaler dere for å fjerne bengalakken?

Samme metode som å fjerne vanelig lakk?

Failure is only the opportunity to more intelligently begin again.

Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Guest queenyman
Jeg blander meg litt inn her :P har et spørsmål under nesten samme tråd,

har en bil som er lakkert med bengalakk.. =\\ *ser for jævelig ut for å si det mildt!* Hva anbefaler dere for å fjerne bengalakken?

Samme metode som å fjerne vanelig lakk?

 

 

Hehe det høyrest ikkje bra ut. Du ¨må vel berre pusse så masse du kan då, ned til metallet. ikkje noko anna å gjøre tenker eg.

Link to comment
Share on other sites

Hehe det høyrest ikkje bra ut. Du ¨må vel berre pusse så masse du kan då, ned til metallet. ikkje noko anna å gjøre tenker eg.

 

Så det er ikke nokk å bare pusse ned til den gammle lakken?

 

Bilen var hvit orginal, og så er det noen idioter som har lakkert den med bengalakk..

Failure is only the opportunity to more intelligently begin again.

Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Guest queenyman
Så det er ikke nokk å bare pusse ned til den gammle lakken?

 

Bilen var hvit orginal, og så er det noen idioter som har lakkert den med bengalakk..

 

 

Ja vist dei ikkje har pussa vekk den kvite lakken så er det berre å pusse ned til den, men spørt om den er så fin då. Vist lakken skal bli fin så bør du pusse heilt ned og lakke på nytt. Men ikkje puss vekk grunninga.

Link to comment
Share on other sites

Ja vist dei ikkje har pussa vekk den kvite lakken så er det berre å pusse ned til den, men spørt om den er så fin då. Vist lakken skal bli fin så bør du pusse heilt ned og lakke på nytt. Men ikkje puss vekk grunninga.

 

Takker for svar :)

Failure is only the opportunity to more intelligently begin again.

Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

kjøp deg en 10litersdunk med lynol, dypp håndklær i denne, og heng over bilen.. en liten stund etter kan du bare vaske bengalakken av.. går 20 ganger fortere enn å pusse hele dritten.. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest queenyman
kjøp deg en 10litersdunk med lynol, dypp håndklær i denne, og heng over bilen.. en liten stund etter kan du bare vaske bengalakken av.. går 20 ganger fortere enn å pusse hele dritten.. :)

 

 

 

JA trur det er mykje lurere enn å pusse heiel driten

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

malings fjerner funker fett...btukte d på cissi vinga mi som var malt me rosa bengalakk...pensla hele vinga me malingsfjerner og spylte den me høytrykk så var den 100% fri for rosa ettepå:)

 

lykke til

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...