Jump to content

is seter til salgs?


Guest Jacp Racing

Recommended Posts

Guest queenyman
kasta noen her forrie dagen jeg.. :( eller de ligger her ennå men di har liggi ute i regnet i 3 dager da...

 

 

Lite kjipt då, skulle ha lagt ut nokon dager før :mellow:

 

 

men prøver linken som tommeom la ut.

 

takk begge to.

Link to comment
Share on other sites

Guest kjell ove_88

har forsete til mk1 is visst du trenge, førarstolen er ganske sleten i stoffet men passasjer stolen er bra, må sveise understellet/ramma på førarstolen.

Link to comment
Share on other sites

har forsete til mk1 is visst du trenge, førarstolen er ganske sleten i stoffet men passasjer stolen er bra, må sveise understellet/ramma på førarstolen.

 

jeg har en bra førerstol. men bor du i sogn så er det vel altfor langt for å hente en is stol :P

Link to comment
Share on other sites

Guest queenyman

Hehe, ja, spørs kor deka bur henne då? er det i oslo området kan eg berre få onkel eller tante til å hente dei. sidan ein har eit bra førar sete og ein anna eit bra passasjer sete og det er is seter til sierran min så passer det glimmers.D

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja, spørs kor deka bur henne då? er det i oslo området kan eg berre få onkel eller tante til å hente dei. sidan ein har eit bra førar sete og ein anna eit bra passasjer sete og det er is seter til sierran min så passer det glimmers.D

 

bor nærme oslo ja. skal ta bilde av det imorgen så får du se om det er et du er interessert i :)

Link to comment
Share on other sites

Guest queenyman
bor nærme oslo ja. skal ta bilde av det imorgen så får du se om det er et du er interessert i :)

 

 

det er bra, men har du passasjer sete og eller var det kjell ove_88? får sjå når eg ser bilde ja.

Link to comment
Share on other sites

det er bra, men har du passasjer sete og eller var det kjell ove_88? får sjå når eg ser bilde ja.

 

har passasjer sete også, men det tror jeg jeg skal ha selv. skal tenke på det hvis du er veldig interessert ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kjell ove_88
det er bra, men har du passasjer sete og eller var det kjell ove_88? får sjå når eg ser bilde ja.

 

 

eg har passasjer sete, ser du bur i balestrand, kan levere det på søndag der visst det passa for deg når eg køyre forbi der.

Link to comment
Share on other sites

Guest queenyman

hmm. har du bilde av passasjer sete då? trur ikkje eg er her då, men har foreldre som kan ta imot det då.

kas veg kjem du ifrå?

Link to comment
Share on other sites

Guest kjell ove_88
hmm. har du bilde av passasjer sete då? trur ikkje eg er her då, men har foreldre som kan ta imot det då.

kas veg kjem du ifrå?

 

kan ta bilde av det når eg kjem heim på fredag, køyrer over gaularfjellet ifrå førde mot dragsvik.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest queenyman
har sierra mk1 is stoler forran å bak hvis du skulle værra interessert.... du kan jo ringe meg på 92459727

 

 

er nok ikkje på jakt etter det lenger. Veit ikkje korleis eg kan slette posten.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...