Jump to content

S: 86/87 Sierra iS


Guest kenny

Recommended Posts

Har en iS her jeg prøver å bli kvitt.. 3000 kr eller 3500 kr med hvite 14" felger med nye sommerdekk. Må hentes på henger i Gjøvik..

 

 

 

1986/1987 modell, 2L iS

Sedan, 5 dørs

270000 km

Grå innvendig, lyseblå på utsiden

5 trinns manuell girkasse

Bilen befinner seg i Gjøvik (Oppland)

Bilen har en del rust i karosseri, og toppakning er gåen, derfor er den avskiltet pga ikke eu ok. Motoren skal være bra med unntak av toppakning. Et par ting som er tatt av for å teste på en annen bil men dette følger med. Det ene fjærbeinet følger ikke med da det tilhører en annen! Det er for det meste motor og drivverk som er verdt noe. Interiør og eksteriør er nok noe slitent! Årsavgift er betalt for 2006.

3000 kr eller 3500 kr med felger

 

Kenneth

TLF: 40 45 42 42

Edited by kenny
Link to comment
Share on other sites

følg reglene, ellers slettes annonsen din...

 

Etter flere tilbakemeldinger på at annonseforumet ikke fungerer som det skal ser vi oss tvunget til å gjøre noen endringer.

Det innføres nå retningslinjer for annonseforumet fra 23.04.2006

 

-Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes!

 

Annonseteksten i første post skal inneholde følgende:

 

-Årsmodell.

-Hele modellnavnet med motorstørrelsen.

-Karosserivariant, og antall dører.

-Kilometerstanden.

-Farge innvendig, og utvendig.

-Girsystem som manuell eller automat.

-Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.

-Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også ikke skiltet eller ikke utført/godkjent PKKontroll, og/eller ikke betalt årsavgift.

-Oppgi helst en prisantydning som er ønsket. Hvis ikke risikerer du å få skambud.

 

FORUMBRUKERE MED STATUS GJEST:

-Kan kun poste salgsannonser av merket Ford, eller FoMoCorelaterte bilmerker.

 

Annonser uten denne informasjon vil bli slettet uten varsel.

Link to comment
Share on other sites

Prisen er 3000 kr.. hent den innen kort tid så kan felgene følge med.. men går ikke under 3000 kr.. da sender jeg den heller på huggeri selv..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Prisen er 3000 kr.. hent den innen kort tid så kan felgene følge med.. men går ikke under 3000 kr.. da sender jeg den heller på huggeri selv..

 

Hvorfor sender du den på huggern hvis den ikke går under 3000? du taper jo uansett 1500 på om du hugger selv eller noen andre kjøpern. Bare lurer jeg :lol:

logo_cosworth_small.gif
Link to comment
Share on other sites

Det jeg da mente er at den blir solgt for den prisen, eller så hugger jeg den selv og selvfølgelig tar av delen først! Men bilen ble solgt i dag så da kan posten stenges ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...