Jump to content

Blinklys/bremselys


Caprinut

Recommended Posts

Hei!

 

Hmm....... Skulle kjøre hjem dama ikveld og mens jeg stod parkert utenfor hos henne med motoren igang så begynte venstre blinklysindikator å lyse og alle venstre blinklys utvendig lyste. Hvis jeg satt på blinklyset til venstre side som normal så kunne jeg stoppe blinkinga med å trykke på bremsepedalen. Samme indikatorlampe lyste også når jeg trykket ned bremsepedalen. Og når jeg skulle svinga av veien noen minutter sener hos meg så blinket jeg som vanlig til venstre og da jeg bremset så kunne jeg "fryse" blinkinga........ Hmmmmmmmmm HVA er dette :unsure: ????? Sikringsboks?? Blinkrele?? Vann i blinklys glass foran??

 

Håper noen her kan hjelpe meg med dette...

 

Mvh Richard

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei igjen!

 

Da har jeg funne ut hva problemet var..... Bilen er en 94'mod og her igår skulle jeg ut i pøsregnet med en biltilhenger for å frakte en bil for en kamerat av meg. Etter at tilhengerkontakten ble koblet fra og til så har problemet forsvunnet så ergo ligger problemet i henger kontakten.... Så når det blir en dag med fin vær igjen så skal kontakten byttes-har regnet i omtrent 3 uker sammenhengende så begynner å bli temmli lei :angry:

 

Så hvis du har samme problemet sjekk ut henger kontakten..

 

Richard

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...