Guest Kevin Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 Hadde av toppen og byttet toppakning forrige helg. Etter dette endte det med at temp. viseren inne i bilen gikk rett i taket. Uansett hvor kald eller varm bilen er. Den virket helt fint føre jeg demonterte bilen... Det er den lille en stikka saken som sitter ved siden av den blå føleren i bakkant av toppen er det ikke?(Har montert det lille stikket til å bare presse innpå ja.. ) Noen gode forslag anyone?
cossie4ever Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 akurat det samme sjedde meg når eg skifta toppalning.prøvde å lime den på igjen men funka dårlig(min knak når eg tok av toppen), måtte kjøpe ny
OleK Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 sitter bakpå toppen ved den blå føleren ja. jeg gav 150 kr for min på stamsaas i sarp. den er ikke morsom å bytte i ettertid. Cosworth!
Guest Kevin Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 (edited) Da er det denne føleren som har røket da eller? Hadde aldri denne ute av toppen men.. Jaja, er bare å kjøpe ny det Edited November 11, 2006 by Kevin
Guest Rabbit Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 Er det ikke den føleren ved termostathuset som går til instrumentet inne i bilen??Og den i bakkant til ECU? Mulig jeg tar feil her men...
vinge86 Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 2wd har den ved siden av termostathuset på turbo siden ja... 4x4 har den ved siden av temp føleren til ecu=) "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
Guest Kevin Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 Oooops, glemte å si at det var til 4*4...
Guest Michal Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 haha nesten alle som skifter toppakning på cosworth første gangen enten glemmer eller vet ikke at den sitter der og river den av når de tar av toppen eller knekker den hehe.
bige Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 du har kortsluttet ledningen / giveren . Ta av ledningen - detter viseren = giveren - faller den ikke = ledningen
Guest Kevin Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 du har kortsluttet ledningen / giveren . Ta av ledningen - detter viseren = giveren - faller den ikke = ledningen Takker så meget for enkelt og kort svar...
D.Toft Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 stått lenge uten vann på seg? isåfall er det irr på føleren.. fint sandpapir gjør susen
Guest Kevin Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 Skjedde over natten så det er nok vel ikke meget sannsynlig..
Recommended Posts