Jump to content

startproblemer på 2.94x4


twin turbo

Recommended Posts

Da er det min tur å få problem med scorpioen. i går da eg skulle starte bilen etter arbaid så var den meget vanskli å få liv i. hadde kjørt me den noen turer før uten noe problem, einaste eg merket var at den gjekk høgt på tommgang og var ganske sur eksos av den. så eg lurer på om det har noe med kaldstarten å gjøre, men eg har ikkje drevet med efi før så eg er usikker kor eg skal begynne. såg på kjørekomputeren at den bruker mere bensin enn før også. alle tips motas med stor takk da eg må ha den igang igjen fortest mulig.

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Tomgangsregulatoren?? Bare et forslag siden det er et problem med disse motorene av egen erfaring..........................................

90`Scorpio 2,9 i GL 4x4 (Combi)

91`Scorpio 2,9 i CL (Sedan) Skrotet

91`Scorpio 2,9 i 24V Ghia (Sedan) Solgt

Link to comment
Share on other sites

vel den startet og fungerte heile helga, men går høgt på tomgang og lukter fortsatt surt av den. men i dagtidli var den totalt vrang igjen, drog den på starteren flere ganger men startet ikkje. så prøvde eg på gir og da startet den med ein gang. så da er det sånn at den starter på gir og på startgass og i dag etter eg først fekk liv i den har det ikkje vert startproblem igjen enda, men det kommer vel tilbake, og går fortsatt høgt.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...