Jump to content

Ledninger i 2,9 24v


HaavardPYA

Recommended Posts

Er det mange ledninger som må kobles for å få en 2,9 24v til å virke perfekt i en Granada? Er det mye styr med el. i det hele tatt? Har hørt att man tar bort noen ledninger, hva menes med det? Og hvilke ledninger er det?

Håvard Humberset

 

1985 Ford Granada 2,8 Ghia

1977 Ford Capri 2,0 S

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

på det gamle el nettet er det bare ene ledninga som skal på coilen.så er det 1 ledning fra 24v nettet som skal på coilen.så 1 ledning fra 24v nettet som skal på tenninga..thats it...2 ledinger fra 24v nettet er alt som skal til.. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

hadde 12v i min bil...trenger du i tank så har jeg en liggende..har pumpe oxo.er bare å legge opp 1 ledning fra hjerna til 24v som går til pumpa.så legge opp ei til minus.hjerna la jeg under dashbordet på høyre side.oppunder dashen..ganske enkelt egentlig :D

Link to comment
Share on other sites

var ikke mer enn 2 ledninger på den vi lagde hvertfall.. forut den ene til bensinpumpa da men den er jo ikke noe problem... ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan motor har du da..... :P er 2 jordinger til hjernen alene 2 store rød ledninger til batteri fra hjerne en grønn til turteller og en blå til tenning hvis jeg ikke husker feil +bensinpumpeledning har iallefall cossie v6 jeg...... og har kopla den

Edited by cossiegranada
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...