Jump to content

Recommended Posts

Guest Kristian
Posted

Tilbudet er 10% ved kjøp av selve senderen...

Husker ikke prise helt ca nå, mmen meine den var ca 3500 inkl et års abonement, som trengs får at det skal være noe vits i dette systeme!!

• 3 weeks later...
Guest RSxxxRS
Posted

Heisann!

Noen som vet hvor ein får kjøpt dette systemet?

Guest Boondocks
Posted

Niks, vanelig track guard sender på vhf-signal... ellers stemmer det ;) Hvis noen ikke gidder gå inn for å se på prisen koster det 3990 ,- for sender og 1. år abo :D

Systemet som ringer deg opp må du ha i tillegg til dette.. eller har jeg misforstått noe ? mye mulig :P

Guest RSxxxRS
Posted

Virker som et ganske bra system, men er det noen i Norge som installerer dette som dere vet om?

Såg inne på en side at dersom bilen blir stjålet er det enormt dyrt å finne bilen igjen... Stemmer dette?

Guest Kristian
Posted

Klubben har fått 10% på selve uniten..

meiner å huske at det kom på ca 3500,- for medlemmer av klubben...Å da er det inkl. et års abon.

Skulle bilen da bli tatt, så ringer du sentralen dems, å dem starter søket...

Så sant du da har betalt abon. så koster ikke dette deg noen ting, MEN har du IKKE betalt, så koster deg 7000,- per time å drive søk!! Så dere fårstår hva osm lønner seg...hehe

Guest Boondocks
Posted

ved falsk alarm, f.eks at en kamerat "låner" bilen, og du ringer til Guard for at dem skal spore.. Må du betale hele beløpet det kostet dem å spore.. det kan fort bli dyrt ja.. hehe

• 2 weeks later...
Posted
ved falsk alarm, f.eks at en kamerat "låner" bilen, og du ringer til Guard for at dem skal spore.. Må du betale hele beløpet det kostet dem å spore.. det kan fort bli dyrt ja.. hehe

jeg har ikke så gode kamerater att de får låne bilen , ikke en gang NÆRE familie medlemmer .

Og foresten så "dårlige " kammerater håper jeg du ikke har

Guest Boondocks
Posted

jeg har ikke så gode kamerater att de får låne bilen , ikke en gang NÆRE familie medlemmer .

Hmm.. mulig du ikke skjønnte helt.. hehe.. Tenkte hvis en kamerat låner bilen UTEN å si i fra.. men han kommer tilbake med den mens flyet til Guard har letta.. da koster det flesk.. ;) Nei, så "dårlige" kamerater som du mener har jeg ikke.. hehe

Posted

Hmm.. mulig du ikke skjønnte helt.. hehe.. Tenkte hvis en kamerat låner bilen UTEN å si i fra.. men han kommer tilbake med den mens flyet til Guard har letta.. da koster det flesk.. ;) Nei, så "dårlige" kamerater som du mener har jeg ikke.. hehe

for og provosere litt , om "vennen" låner bilen MÅ han ha nøkkler , lar du dem slenge rundt ????

• 2 weeks later...
Guest Boondocks
Posted
for og provosere litt , om "vennen" låner bilen MÅ han ha nøkkler , lar du dem slenge rundt ????

Venner slipper mødre lett inn døra veitu, og veien til nøkklene finner dem helt av seg selv.. ;)

Guest ykarlsen
Posted

Venner slipper mødre lett inn døra veitu, og veien til nøkklene finner dem helt av seg selv.. ;)

Da har man mildt sagt dårlige kompiser da......

Guest Boondocks
Posted

Da har man mildt sagt dårlige kompiser da......

Ja, det finnes helt sikkert rundt om ;)

• 1 year later...
Posted (edited)

tror det er 2,5%

Edit: er ikke prisreduksjonen på forsikringa som er det interessante med dette systemet...

det er å få bilen funnen å tyven tatt omtrent umiddelbart samt at det kansje må til for at du i det hele tatt skal FÅ forsikra cossien...

Edited by rscosworth
Posted
Faktisk så er faren min autorisert forhandler på Guard Systems :)

Ja da er det vell ikke vansklig og få info +bra pris ;) ;)

Posted

jeg har hadde en slik en i cossien min. størrelse som en mobiltelefon med en tråd antenne.

TrackGuard sporingsmodul koster

Pris år 1 Kr. 3 990,- Inkl. mva

for vidre abonent så koster det kr. 1 625,- inkl. mva

monteringen gjør du enkelt selv. du får tilsendt nytt batteri i posten hvert år så lenge du har abonent

det hjelper 5% på forsikringen. i hvertfall hos gjensidige.

greit og trygg enhet som burde vert pålagt ved kjøp av cosworth

Posted

jeg har ikke bilen lengre.. derfor har jeg ikke lengre :P

men jeg har ikke hørt noe om at du kan logge inn og se hvor den er kjørt.

det tror jeg ikke.. for tror den senderen kun blir aktivert når de søker etter den