Guest Kristian Posted July 14, 2004 Posted July 14, 2004 Tilbudet er 10% ved kjøp av selve senderen... Husker ikke prise helt ca nå, mmen meine den var ca 3500 inkl et års abonement, som trengs får at det skal være noe vits i dette systeme!!
Guest RSxxxRS Posted July 31, 2004 Posted July 31, 2004 Heisann! Noen som vet hvor ein får kjøpt dette systemet?
RHeskja Posted July 31, 2004 Posted July 31, 2004 Guard systems ringer til din mobil eller annet ønsket nr når alarmen din går, det man da gjør er å ringe til guard systems i Norge som da tar av med helikopter og foretar ett bil/båt søk, siden denne modulen har en gsm sender. http://www.guardsystems.com/Default.asp?Cat=21 TECHPOINT her på forumet seller systemet.
Guest Boondocks Posted July 31, 2004 Posted July 31, 2004 Niks, vanelig track guard sender på vhf-signal... ellers stemmer det Hvis noen ikke gidder gå inn for å se på prisen koster det 3990 ,- for sender og 1. år abo Systemet som ringer deg opp må du ha i tillegg til dette.. eller har jeg misforstått noe ? mye mulig
Guest RSxxxRS Posted July 31, 2004 Posted July 31, 2004 Virker som et ganske bra system, men er det noen i Norge som installerer dette som dere vet om? Såg inne på en side at dersom bilen blir stjålet er det enormt dyrt å finne bilen igjen... Stemmer dette?
RHeskja Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Har forstått de sånn at utrykningen ligger i prisen. (abbonomange) Står alt om montering å de på websida.
Guest Kristian Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Klubben har fått 10% på selve uniten.. meiner å huske at det kom på ca 3500,- for medlemmer av klubben...Å da er det inkl. et års abon.Skulle bilen da bli tatt, så ringer du sentralen dems, å dem starter søket...Så sant du da har betalt abon. så koster ikke dette deg noen ting, MEN har du IKKE betalt, så koster deg 7000,- per time å drive søk!! Så dere fårstår hva osm lønner seg...hehe
Guest Boondocks Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 ved falsk alarm, f.eks at en kamerat "låner" bilen, og du ringer til Guard for at dem skal spore.. Må du betale hele beløpet det kostet dem å spore.. det kan fort bli dyrt ja.. hehe
bige Posted August 10, 2004 Author Posted August 10, 2004 ved falsk alarm, f.eks at en kamerat "låner" bilen, og du ringer til Guard for at dem skal spore.. Må du betale hele beløpet det kostet dem å spore.. det kan fort bli dyrt ja.. hehe jeg har ikke så gode kamerater att de får låne bilen , ikke en gang NÆRE familie medlemmer .Og foresten så "dårlige " kammerater håper jeg du ikke har
Guest Boondocks Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 ved falsk alarm, f.eks at en kamerat "låner" bilen, og du ringer til Guard for at dem skal spore.. Må du betale hele beløpet det kostet dem å spore.. det kan fort bli dyrt ja.. hehejeg har ikke så gode kamerater att de får låne bilen , ikke en gang NÆRE familie medlemmer .Og foresten så "dårlige " kammerater håper jeg du ikke har Hmm.. mulig du ikke skjønnte helt.. hehe.. Tenkte hvis en kamerat låner bilen UTEN å si i fra.. men han kommer tilbake med den mens flyet til Guard har letta.. da koster det flesk.. Nei, så "dårlige" kamerater som du mener har jeg ikke.. hehe
bige Posted August 10, 2004 Author Posted August 10, 2004 ved falsk alarm, f.eks at en kamerat "låner" bilen, og du ringer til Guard for at dem skal spore.. Må du betale hele beløpet det kostet dem å spore.. det kan fort bli dyrt ja.. hehejeg har ikke så gode kamerater att de får låne bilen , ikke en gang NÆRE familie medlemmer .Og foresten så "dårlige " kammerater håper jeg du ikke har Hmm.. mulig du ikke skjønnte helt.. hehe.. Tenkte hvis en kamerat låner bilen UTEN å si i fra.. men han kommer tilbake med den mens flyet til Guard har letta.. da koster det flesk.. Nei, så "dårlige" kamerater som du mener har jeg ikke.. hehe for og provosere litt , om "vennen" låner bilen MÅ han ha nøkkler , lar du dem slenge rundt ????
Guest Boondocks Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 for og provosere litt , om "vennen" låner bilen MÅ han ha nøkkler , lar du dem slenge rundt ???? Venner slipper mødre lett inn døra veitu, og veien til nøkklene finner dem helt av seg selv..
Guest ykarlsen Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 for og provosere litt , om "vennen" låner bilen MÅ han ha nøkkler , lar du dem slenge rundt ????Venner slipper mødre lett inn døra veitu, og veien til nøkklene finner dem helt av seg selv.. Da har man mildt sagt dårlige kompiser da......
Guest Boondocks Posted August 24, 2004 Posted August 24, 2004 for og provosere litt , om "vennen" låner bilen MÅ han ha nøkkler , lar du dem slenge rundt ????Venner slipper mødre lett inn døra veitu, og veien til nøkklene finner dem helt av seg selv.. Da har man mildt sagt dårlige kompiser da...... Ja, det finnes helt sikkert rundt om
Kimmi Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 (edited) Fant den til en litt rimeligere pris her: http://www.sikkerhetsbutikken.no/Gjensidig...kerhetsbutikken 3000 ,- Noen som vet hvor mye man får i reduksjon på forsikringen med en sånn en? Edited February 16, 2006 by Kimmi
rscosworth Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 (edited) tror det er 2,5% Edit: er ikke prisreduksjonen på forsikringa som er det interessante med dette systemet...det er å få bilen funnen å tyven tatt omtrent umiddelbart samt at det kansje må til for at du i det hele tatt skal FÅ forsikra cossien... Edited February 17, 2006 by rscosworth
Escossie Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Faktisk så er faren min autorisert forhandler på Guard Systems
bige Posted February 18, 2006 Author Posted February 18, 2006 Faktisk så er faren min autorisert forhandler på Guard Systems Ja da er det vell ikke vansklig og få info +bra pris ;)
Escossie Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 Ja da er det vell ikke vansklig og få info +bra pris ;) hehe
Kimmi Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 Noen som har en sånn tracker i bilen sin her da?Vurderer en sånn selv
Guest dj_maz Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 jeg har hadde en slik en i cossien min. størrelse som en mobiltelefon med en tråd antenne. TrackGuard sporingsmodul kosterPris år 1 Kr. 3 990,- Inkl. mvafor vidre abonent så koster det kr. 1 625,- inkl. mvamonteringen gjør du enkelt selv. du får tilsendt nytt batteri i posten hvert år så lenge du har abonentdet hjelper 5% på forsikringen. i hvertfall hos gjensidige. greit og trygg enhet som burde vert pålagt ved kjøp av cosworth
Kimmi Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Har du det ikke lengre nå da? Var det slik at du kunne logge deg inn på hjemmesiden dems å se hvor bilen har kjørt osv?
Guest dj_maz Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 jeg har ikke bilen lengre.. derfor har jeg ikke lengre men jeg har ikke hørt noe om at du kan logge inn og se hvor den er kjørt. det tror jeg ikke.. for tror den senderen kun blir aktivert når de søker etter den
Kimmi Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Heheh, okaj! =PHmm, kjedelig da, trodde at alt ble logga jeg, for så å se kjøre ruta osv på nettet =P
Recommended Posts