Jump to content

Sierra 2.0l

Recommended Posts

Guest Storberget
Posted (edited)

Vurderer å selge min Ford Sierra fordi jeg skal flytte til storby og gå på skole.

1989 modell.

Ford Sierra 2.0 liter.

5-dørs sedan.

122.000km.

Blå metallic utvendig og grått invendig.

Manuell girkasse.

14" alu. felger.

Bilen befinner seg i Telemark, Bamble.

Combat fanger.

Sideskjørter.

BMW M3 chrome speil. (org. følger også med.)

Cosworthvinge.

Senka 40mm - godkjent i vognkort.

Bilen er tidligere eid av "oddev" her på forumet. Ønsker du å "forsikre" deg mere om den kan du også kontrollere med han, har kun eid bilen i et par mnd'er og han er kamerat og bor like ved meg. Grunnen til at jeg vurderer å selge den er fordi jeg som sagt skal flytte pga skolegang. Bilen har ingen mangler, men venstrekulelager foran skal byttes asap. Bremsene foran er også nylig byttet. Det er minimalt med rust! Eneste som er av "mangler" er lister rundt baklyktene. Disse skal også byttes asap.

Invendig er det recaro seter foran og orginalt baksete. Passasjerstolen er litt slitt på venstre siden. (Orginal stoler følger også med.) OMP-stag og tight girkasse - bilen er veldig fin og stiv! Utrolig god og har bra kjøreegenskaper! Dashen er også byttet ut fra den orginale som stod i.

Det er dårlig med vinterdekk, men følger med vinterdekk hvor piggene er fjernet. Disse dekkene jeg nå kjører på.

Katalysatoren er fjernet og 3" endepotte er satt på. Grom lyd!

Bilen er ferdig omregistrert og skal på EU-kontroll i Januar 07, noe som ikke skal være noe som helst problem! Den er heller ikke veldig slem når det gjelder bensinbruket! =)

Noe annet du skulle ønske å vite om den er det bare å ta kontakt via meldinger her på forumet eller ringe meg på 92 42 57 03. Er ikke her inne så veldig ofte.

- Storberget!

(felgene her følger ikke med)

Edited by Storberget
Posted

les forumsreglene, og fyll ut det som mangler, du har ett par timer på deg, ellers slettes denne posten...

Etter flere tilbakemeldinger på at annonseforumet ikke fungerer som det skal ser vi oss tvunget til å gjøre noen endringer.

Det innføres nå retningslinjer for annonseforumet fra 23.04.2006

-Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes!

Annonseteksten i første post skal inneholde følgende:

-Årsmodell.

-Hele modellnavnet med motorstørrelsen.

-Karosserivariant, og antall dører.

-Kilometerstanden.

-Farge innvendig, og utvendig.

-Girsystem som manuell eller automat.

-Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.

-Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også ikke skiltet eller ikke utført/godkjent PKKontroll, og/eller ikke betalt årsavgift.

-Oppgi helst en prisantydning som er ønsket. Hvis ikke risikerer du å få skambud.

FORUMBRUKERE MED STATUS GJEST:

-Kan kun poste salgsannonser av merket Ford, eller FoMoCorelaterte bilmerker.

Annonser uten denne informasjon vil bli slettet uten varsel.

Guest Storberget
Posted (edited)

Sånn! =)

Edited by Storberget
Guest Storberget
Posted (edited)

Kom med bud =)

Edited by Storberget
Guest Storberget
Posted

Hehe.. =) Gang det med 3, så kan vi snakke :D

Moderator: Det er nok derfor du bør legge ut prisantyning. Du må gi folk et hint om hvilke prisklasse du ønsker å ligge i.

Moderatoredit: Slettet siste BUMPe tråd. LES FORUMREGLENE!!!

Det er ikke tillatt å løfte/bumpe en tråd uansett formål, bare for få den øverst på forum-siden.

Unntaket er Annonsemarkedet, hvis det ikke er postet på 3 dager.

REGLER FOR BRUK AV FORUM pr. 23.10.06

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...