Jump to content

Gatebil lillestrøm


Syvers

Recommended Posts

Guest Cosworth_91

klypen hadde jo 779,5hk på 1,8 bar da.. lef hadde 872 på 2,6.. Trur klypen får likke my hester som leif vist han kjører på 2,6!

Link to comment
Share on other sites

Guest Cosworth_91
har vel ikke en dritt å si, tror han har like mye hk på lik ladtrykk har du hørt!! han lada 3 kg :) klypen og dem har vel ikke den effekten på hjula men i motor

 

Leif har jo mere hk på grunn av turbotrykk.. får jo en del mere hester klypen og vis han pøser på me 3kg som leif gjorde.. sier seg selv det! men det er mulig motoren til leif tåler mere trykk en klypen sin. vet ikke jeg

Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@
Rolf Klypen vant forøvrig tittelen: Årest gatebil `06, og dermed 100 000,- blanke kroner!

 

OT. men jeg synes det er rart man kan vinne årest gatebil når man ikke har noen "gatebil"

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddie

det var da fælt til syting,skaff dere egen bil på hvite skilter da vel og dann et nytt konsept,men GATEBIL kommer nok til og fortsette i samme grad som før enten dere liker det eller ikke,hvem gidder uansett å sitte å se på biler med standard og grønndyseoppsett når man har sett hva som kan presteres...

Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@

Freddie! dette er langt fra syting og er helt enig.

men kan ikke akkurat kalle de værste bilene for gatebiler!

personlig synes jeg det er mer respekt å bruke en 400hk gatebil på veien vær dag å flå som bare det!

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddie

det jeg mener er at GATEBIL er blitt mere et konsept der de verste for utfolde seg fritt utpå banen,til publikums store fornøyelse,ergo mere penger i kassa,enn det som ligger i ordet "gatebil" .... you see?

 

men er forsåvidt enig med dere,og skjønner hva dere mener,men sånn er det blitt og sånn blir det til noen drar igang noe lignende,men da kun for "gatebiler"...

Link to comment
Share on other sites

Tror folk tolker ordet Gatebil bokstavelig, Gatebil er et konsept og er derfra årets bil får det navnet, ikke fordi bilen nødvendigvis er en gatebil ;)

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...