Konsmo Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 Sorry, jeg veit, men du skjønner, min bil har vært et lite problem barn, er det en feil som kan oppstå på en mondeo, da har min bil hatt den. Er så lei den bilen, så derfor bobler det over hos meg noen ganger. Håper MK3 er bedre med tanke på feil, det står på vurderingslista når jeg skal kjøpe ny bil til våren. Hmm, en mandags bil! ikke bra! Håpe ikke alt har vert negativt da! Jau, vurder også en mk3 som neste bil! Bli i alle fal Mondeo! Sorry, jordingskabelen til pæreholderen satt tredd innpå den ene av de to pinnene som skal låse lykta i stede for på den pinnen den skulle sitte. Så hvis Toyota ikke har gjort noe feil. Da må kabelen ha hoppet av der den skal sitte, og tredd seg på plass på en annen pinne, noe jeg ikke tror lar seg gjøre Ehh!! åsen klarte de det!! Er det noen som har drukke på job eller noe?? Åsen har de klart det! Var jo så enkelt!!! Jordinga i holdern, eget feste ja! og en i pæra! :S jaja godt du fant ut av det! Så sliper du og selge bilen! hehe god helg! Happy driving! -=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt-=Volvo 240 GL=--=Hiace arb bil=--=Mondeo 07 stw Titanium=-
Recommended Posts