Jump to content

Turbonetics t3/t4 super-h ball bearing


Mulder

Recommended Posts

Fikk denne i dag... men lurer litt på om jeg har fått riktig...

Den er gull farget bak kompressor huset... For jeg har lest på forumet at blå er kule lager og gull er glide lager... Hvis d er så har vel jeg fått feil?!?!?!

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...8541&rd=1,1

-2007 Porsche 997 GT3 Clubsport
-Alt går, bare ta nok fart-

Link to comment
Share on other sites

Den er jo blå på bildene. Blå skal være kulelager ja, et kulelager og et glidelager.

 

Blå på bildene ja, men den jeg fikk er gull farget.... Vil d si at jeg hr fått feil tro?!?!

-2007 Porsche 997 GT3 Clubsport
-Alt går, bare ta nok fart-

Link to comment
Share on other sites

Da har du ikke fått samme produktet nei.

Skal ta den med til face eller noe som kan skjekke d for meg... Eller vet dere om noen som se på den for meg...

-2007 Porsche 997 GT3 Clubsport
-Alt går, bare ta nok fart-

Link to comment
Share on other sites

mener de blå er fra gamle typen netics og gull er de nye som har kommet nå.. min er ihvertfall gull og det er kulelager

La osss håpe d er riktig, blir så mye jobb å sende tilbake og dyrt!!! Men hvem kan jeg spørre da?

-2007 Porsche 997 GT3 Clubsport
-Alt går, bare ta nok fart-

Link to comment
Share on other sites

La osss håpe d er riktig, blir så mye jobb å sende tilbake og dyrt!!! Men hvem kan jeg spørre da?

 

Ta skrytetesten. :D

 

Du setter fart på impelleren med fingrene og dersom denne snurrer uvanlig lenge da har du en kulelagerturbo.

 

I tillegg har du fått sett hvor fantastisk gode greier dette er. :rolleyes:

 

Hør gjerne med GIK, Jenspeed, KH turbo, KRB, Schanche m.v.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@

den første jeg kjøpte var blå bak, glidelager.

så skulle jeg kjøpe en til og fikk nå gull bak, jeg fortalte jo selger at jeg helst ville ha blå nå også (blå bil vett ;) men da måtte jeg kjøpe med kulelager.

dette var i jula 2005

Link to comment
Share on other sites

off topic, men hva kom turboen på tilsammen med frakt osv... ?

 

hva pris er det snakk om i norge for tilsvarende turbo?

Med frakt kom den på nesten og moms kom den på nesten 10 000,- De fiksa litt på kviteringen mtp momsen inn til avgifts Norge....

-2007 Porsche 997 GT3 Clubsport
-Alt går, bare ta nok fart-

Link to comment
Share on other sites

off topic, men hva kom turboen på tilsammen med frakt osv... ?

 

hva pris er det snakk om i norge for tilsvarende turbo?

 

Schanche. com

 

http://www.schanche.com/

 

Oppgir 9975,- inkl mva for vanlige lager og 14 975,- inkl.mva for kulelager, men da får man også en turbo som har vist seg å fungere på Cosworthmotor, bygget etter tradisjonell oppskrift. Baklokk, actuator og brakett kommer vel i tillegg.

 

KRB har prisgaranti på Turbonetics. :)

Edited by WingDude

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

får ikke nytt baklokk biligere enn det :(

 

Nemlig! og derfor er det så viktig å se på totalprisen, FØR man handler.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...