kimsa Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 (edited) Var ute å kjørte i dag og måtte kryssen en plog kant, da forsvant bakre del av eksose min. Var nok på tur uansett, røk der eksos røret går inn på siste lyddemper bak liksom! Bråker knapt for det da. Noen som har erfaringer med å sette på ny endestuss?? Er det noe jeg ikke får plass til der?? Håper på svar for dette må vikses fort, ser tragisk ut uten eksos potte! ER en ford mondeo 95 modell combi coupe det er snakk om! Edited January 7, 2007 by kimsa Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Ford Stv Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 rasakjøring? Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
kimsa Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 rasakjøring? Nei, men kom mye snø i dag. svingte bare over hovedveien ( 50 sone ) til en sidevei, også hadde plogen laget skavler som jeg måtte over! Etter det ble det sinnsykt fet lyd i bilen Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
tuszi Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 gikk potta i skjøten som er der? eller i sveisen inn i bakre lyddemper?
kimsa Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 gikk potta i skjøten som er der? eller i sveisen inn i bakre lyddemper?Sveisen til bakre lyddemper Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
tuszi Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 da kjøper du bare bakre lyddemper i morra å monterer på.
kimsa Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 da kjøper du bare bakre lyddemper i morra å monterer på.Må sveise på den da sikkert! Lyst på en penere potte! er så kjedelig med det lille sugerøret når det endelig er borte. Har en DTM potte liggende, hva tror du om det?? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
tuszi Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 (edited) skal ikke trenge det skal være en skjøt der. som bare er å skru av ei eksos klemme og dra av. funker kanskje men veit ike hvor pent det blir med den Edited January 7, 2007 by tuszi
Recommended Posts