Jump to content

Cosworth


Sta1n1

Recommended Posts

Hei , ønsker å kjøpe ford sierra cosworth. helst 4x4 og beholde seg i nærheten av rogaland, reiser gjerne til kristiansand eller bergen ! Så viss du har enn flott enn :P ta kontakt på 90541786 eller legg den ut her..

Edited by Sta1n1
Link to comment
Share on other sites

Guest turbosnurr

hei har enorginal 2wd 2 liter giha ombygt til cossworth 2 wd ikke godkjent ombygd men eu godkjent, akkurat påkosta motor 30 000 lakser doble ventilfjærer nye ventilløftere , slipt ventiler , gruppe A pakningsett ,sinter clutsj m/sacks trykkplate 8000,- fra clutsj og brems i oslo tåler 600 hk i følge dem, kvitteringer p allt , trenger bare bd 14 kammer fra jens hannested vips 512 hk koster ca 3000,-, følger med nye 17" og en del deler, bilder på forespørsel,tenkt på rundt 65000,-

Link to comment
Share on other sites

Guest turbosnurr
hei har enorginal 2wd 2 liter giha 88 mod, ombygt til cossworth 2 wd ikke godkjent ombygd men eu godkjent, akkurat påkosta motor 30 000 lakser doble ventilfjærer nye ventilløftere , slipt ventiler , gruppe A pakningsett ,sinter clutsj m/sacks trykkplate 8000,- fra clutsj og brems i oslo tåler 600 hk i følge dem, kvitteringer p allt , trenger bare bd 14 kammer fra jens hannested vips 512 hk koster ca 3000,-, følger med nye 17" og en del deler, bilder på forespørsel,tenkt på rundt 65000,- står på t35 hybrid turbo.mungoose 3" recaro seter.bytta interiør til 92 moddel.
Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Hørtes seriøst ut.. 512hk? hvorfor akkuratt 512? T35 turbo på 512hk. Får du til det så kjøper jeg bilen tvert. Er vel chassi nr. svindel og dette? farge på bilen da?

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
Hørtes seriøst ut.. 512hk? hvorfor akkuratt 512? T35 turbo på 512hk. Får du til det så kjøper jeg bilen tvert. Er vel chassi nr. svindel og dette? farge på bilen da?

 

Forresten, skriv hele motor oppsettet ditt her.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Det kryr av dem på www.autodb.no og finn.no osv.

 

Har våre inne å sett, og det kryr ikkje akkurat av dem :) ihvertfall ikkje i nærheten av der eg bor. Men håpte på at noen her hadde enn til salgs som ikkje var der inne og som er i nærheten av Rogaland.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...