Jump to content

instrumenter


wolferen

Recommended Posts

bra de :rolleyes: sånne skulle jeg også hatt i min bil. du vil vel ikke sende meg de om du har de på dataen :blush:

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

så veldig tøff ut, men tror jeg hadde blitt små rar av å ha det blåe lyse :) betalte du mye ?

 

 det bildet juger egentlig alt for mye,for det er ikke halvparten så skarpt som bildet viser,men  svakt lyse blått skinn :rolleyes:  pærene koster 79kr pr stk på dioder.no som alle sikkert vet så er det 7 stk der bak på instrumentene.puttet blåe dioder i turboklokka og olje trykksklokka samtidig :blush:  

Link to comment
Share on other sites

 sorry vil vere alene omm dette litt til :lol:  er jo ikke så morro når alle har det :blush:

ok. greit det :rolleyes: men de var hvertfall fine de.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For å lage trenger man å måle opp de orginale, og lage nye ut ifra målene på dem i photoshop feksempel :) Med andre ord du handla for nesten 600 kr i dioder? :blink: Har lagt selv, men har du kappet ut tallene eller? siden det kun lyser blått gjennom tallene... :huh:

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

For å lage trenger man å måle opp de orginale, og lage nye ut ifra målene på dem i photoshop feksempel :) Med andre ord du handla for nesten 600 kr i dioder? :blink: Har lagt selv, men har du kappet ut tallene eller? siden det kun lyser blått gjennom tallene... :huh:

 

Kanskje han har printa ut på transparang...

Laga på paipir på gammle L'n. Blei litt tøft, gul baggrunn :P men syntes jo nesten ikke no lys igjennom da.

Og forresten, så er det bare å plukke ta platene og scanne inn dem og redigere om man vil lage selv for å få riktige avstander o.l. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...