Jump to content

sierra is turbo


Guest knerten1

Recommended Posts

Guest knerten1

svart 3 dørs sierra med turbo, en del montering står igjen bilen er ribba inni følger med 2 bøtte stoler å en 4 punkts sele. front montert ic som er tilpassa å sitter på bilen. tillegsdyser sitter det mankerer som sagt en del montering. som eksos ic slanger olje tur å retur turbo er sliten så trenger overhaling. har nesten alt a deler mangler noen turbo slanger men har resten. litt rust sveising på tårnå bak det er skjært ut å slipt så klart til sveising. følger med 3tom eksom helt bare å tre det unner å skru fast. ikke skilter på bil. selges billig ved hurtig avgjørelse. kom med bud alt blir vurdert mvh kenneth

Edited by knerten1
Link to comment
Share on other sites

Guest knerten1
hva er gjort med motoren da?

det vet jeg ikke eneste jeg vet at gamle eier sa set satt lavkomp stempler syns uansett dette er billig med tanke på hva man får med ny ic å stoler gra pakning å alt motor å gir sitter i bilen så er det tillegsdyser med trykk brytere så må jo være mulig å få 8000

Link to comment
Share on other sites

Guest knerten1
du bør skaffe noen bilder først, hvor i landet? finnes det noe telefon nr til deg?

bilen står i østfold ved mysen tlf 48418829

Link to comment
Share on other sites

Guest knerten1
du bør skaffe noen bilder først, hvor i landet? finnes det noe telefon nr til deg?

fant jammen bilder på dataen stoler på bilde følger ikke med. følger med bakfanger å en rød cosworth grill har også en 2wd cossi inter cooler til salgs for 700.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

jeg kan betale om reg men og eventuelt nye skilt men du får stå for årsavgift:) holder til i porsgrunn... hvis du legger 9000,- på bordet så kan du få den andre stv...1996 modell

Link to comment
Share on other sites

Guest knerten1
jeg kan betale om reg men og eventuelt nye skilt men du får stå for årsavgift:) holder til i porsgrunn... hvis du legger 9000,- på bordet så kan du få den andre stv...1996 modell

mye skal du ha om jeg bare tar 96modelen da? er litt dårlig medkr om dagen så vet ikkeom jeg får regga den

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...