Jump to content

nederlandsk sierra cosworth


skogly

Recommended Posts

grattis med ett røverkjøp.. ikke snakke høyt om hva myndigheten ikke bør vite.. dem har øyner og ører over alt.. ;)

 

hva??? ... he he . oppdatert

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ikke for å røske opp i gamle poster men.. Huggen en strøken org bil? nei no blir jeg dårlig! snart får man ikke tak org biler lengre!

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

blir jo en strøken vingebil av det da. he he

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

virka som du mangler litt i hodet ditt skogly..eller ikke misforstå..men det der du er på vei til å gjøre..er noe som jeg personlig ikke liker iafall..det lukter jalla jalla ombygd lang vei..har sagt min mening om dette her før..så eg ska holde kjeft og ikke ødelegge "tråden" din med mine meninger om det.

lykke til uansett....

Link to comment
Share on other sites

Guest Sipowicz
snufs den bilen går til huggern d er så idiotisk og ødelegge en sånn bil :(

 

Som jeg skulle sagt det selv :(

Link to comment
Share on other sites

virka som du mangler litt i hodet ditt skogly..eller ikke misforstå..men det der du er på vei til å gjøre..er noe som jeg personlig ikke liker iafall..det lukter jalla jalla ombygd lang vei..har sagt min mening om dette her før..så eg ska holde kjeft og ikke ødelegge "tråden" din med mine meninger om det.

lykke til uansett....

 

ha ha. vi får se da vettu. jallamann

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å røske opp i gamle poster men.. Huggen en strøken org bil? nei no blir jeg dårlig! snart får man ikke tak org biler lengre!

 

He-he Orginal bil?? Det er vel ikke så veldig mange her, som har det vel!!! Det er vel bedere å bygge seg en strøken vinge bil som det nesten ingen igjen av (org)Sedan får du jo kasta etter deg enda!!! Min Mening da!! Sorry veldig off topic....

Link to comment
Share on other sites

Guest DavidH

Helt latterlig å hugge opp denne. Gjør meg kvalm å se at folk virkelig gjør sånt med samlerobjekter.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Trenger vel for **** ikke å kalle lowman noen jallamann eller? Vet ikke hvem som er jalla her jeg? Å begynne å kalle hverandre blir for dumt. Er dere ikke voksne mennesker? Gi **** i å krangle nå. Vi intreserer oss for det samme, da kan vi vel alle å være venner da.. Er jo delte meninger om alt.

Link to comment
Share on other sites

Trenger vel for **** ikke å kalle lowman noen jallamann eller? Vet ikke hvem som er jalla her jeg? Å begynne å kalle hverandre blir for dumt. Er dere ikke voksne mennesker? Gi **** i å krangle nå. Vi intreserer oss for det samme, da kan vi vel alle å være venner da.. Er jo delte meninger om alt.

WORD :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...