Jump to content

noen som vet om noen billige lakkerings verksted?


Guest cosworthbabe22

Recommended Posts

Guest rask-drosje

Det har startet ett nytt lakkerings verksted på gressvik som er rimelig. Husker ikke hva han het ,men det går jo ann og finne ut...

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthbabe22
har du hørt med lakkompaniet? ligger like ved aktiv senter, i tomteveien altså

 

ok,men da kan jeg høre med og de på gressvik hvor mye de skal ha!:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Beste er og pusse ned og grovmaskere selv, da blir det brått mye billigere.. det på gressvik er ikke no billig sted!! beste er og ringe litt rundt selv!!

Lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthbabe22
Beste er og pusse ned og grovmaskere selv, da blir det brått mye billigere.. det på gressvik er ikke no billig sted!! beste er og ringe litt rundt selv!!

Lykke til :)

 

mulig jeg får gutta her til å pusse den ned først,det blir billigere ja!Men har fått ett par billigere steder å sette bilen,så vi får se hva det blir til!:)

Takk for det! :D

Link to comment
Share on other sites

"fordelen" med å pusse ned selv er at lakkereren ikke ser alle småbulkene som vi ikke-lakkerere ser. da vil man nok en gang få en bil med et par småbulker her og der, og jammen blir de synlige med en dose fersk klarlakk! :)

 

nei, la de som virkelig kan gjøre jobben sin, faktisk gjøre jobben sin.

 

lakken på bilen er tross alt den man ser mest...

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthbabe22
går ann og grov pusse selv, men vær enkelt lakkerer liker at bilen er pusset ned på sin måte så de må alltid pusse noe extra i henhold til hva vi har gjort, så lønner seg og få en pris der lakkernen pusser ned

 

søskenbarnet mitt lakkerer å driver å tenker ut en prsi til meg,jeg skal pusse selv på bilen og han maskerer og lakkerer,og det var ingen prob!:)

Link to comment
Share on other sites

søskenbarnet mitt lakkerer å driver å tenker ut en prsi til meg,jeg skal pusse selv på bilen og han maskerer og lakkerer,og det var ingen prob!:)

 

Fint det ordnet seg da! :) håper resultatet blir bra! God Luck :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...