Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sachs har jo et utall forskjellig dempere med forskjellige egenskaper.. Hvilke er det du sammenligner med gule koni her?

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Posted

Et lite råd bare, koni er ganske ålreite. Men ved tanke på prisforskjell og kvalitet på bilstein sprint og gule koni ville jeg gått for bilstein sprint... :rolleyes:

Posted

Focus RS har Sachs-dempere orginalt og det er noe av det heftigste jeg har kjørt med. Ikke pga. at den var stiv og hoppete på noen måte, men man har ekstrem følelse med dumpene og tar råttne Norske veier som en drøm. En dump og du er hekta.

 

Det er eneste erfaringen jeg har med Sachs og det er ikke dermed sagt at det er best i verden, men på Focusen (som har et godt understell fra før) fungerte det 110%

Posted

jeg ville ha gått progresive Bilstein sprint som er beregna for 40mm senk.. :rolleyes:

Posted

Skulle jeg velge mellom koni å sachs er jeg ikke i tvil. Da blir det sachs

Men har jeg fritt valg ville jeg gått for bilstein som nevnt tidligere her,uten tvil. Etter mine erfaringer er koni oppskrytt søppel.

Posted

litt ot men noen som kan komme med prisen på sachs og hva dem efr beregna for..? :huh:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...