Jump to content

Mk 1 effektanlegg til Mk 2

Recommended Posts

Posted

Passer et eff.anlegg som har stått på en 4 dørs mk 1 til en 4 dørs mk2.?

Posted (edited)
ja, hadde selv mk1 is annlegg på min 90 sedan.. passer som snus..

Hm passer d fra mk1 is og over på mk2 Dohc er det det du sier ?

Edited by Sierra IS-RS

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Guest Dagfinn
Posted

ikke fra is doch....eksos på hver sin side det

Posted
Hm passer d fra mk1 is og over på mk2 Dohc er det det du sier ?

er ikke det jeg sier, min 90 er med ohc motor ;) hadde noen valg av motorer der ;) ohc lavkomp er stikkordet :P

Posted

Litt OT her.

men hva vil vere ideelt eksos på en 2.0 DOHC. vil ha tøff lyd.. litt dyp lyd. skal høre bilen liksom. gjerne grovt på lavt turtall.. men skal også vere til å leve med på landeveien.. hadde komplett Simons 2.5" på en omega B jeg hadde.. syntes lyden ble litt stusselig der. men hvordan er simonsanleggene op sierra DOHC? 053-H5_Avgassystem_Simons_Exhaust_Ford_Sierra_DOHC_cat_89-93.jpg

Posted (edited)

jeg har simons på min fra katalysator.. Var ikke noe særlig grom lyd i min. Skiftet endepotta og fikk litt grommere lyd.

er ikke det jeg sier, min 90 er med ohc motor ;) hadde noen valg av motorer der ;) ohc lavkomp er stikkordet :P

Vil ikke det passe på dohc da?

Edited by WingDude
Posted

vil ikke passe doch, fordi den har eksos ut på venstre side, mens mk1 og andre sierra med ohc motor har eksos ut på høyre side av motor..

Litt OT her.

men hva vil vere ideelt eksos på en 2.0 DOHC. vil ha tøff lyd.. litt dyp lyd. skal høre bilen liksom. gjerne grovt på lavt turtall.. men skal også vere til å leve med på landeveien.. hadde komplett Simons 2.5" på en omega B jeg hadde.. syntes lyden ble litt stusselig der. men hvordan er simonsanleggene op sierra DOHC?

bygg selv i 2.5" og en potte under og en ved utgangen. billigere..