Jump to content

RS leppe/fanger


Ford_Sierra_Sedan

Recommended Posts

Guest stampede
Noen her som har bilder av en frontfanger med rs-leppe.. Har vurdert og kjøpe meg en slik nå.. Har en på hånd men kunne tenkt meg og sett det først.

Her f. eks. :)

 

Si fra hvis du ikke skal ha den du har på hånda!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest stampede
pris?

Koster ca. 3200,- hos Ford. Så kommer spredere og fester etc. i tillegg.

Personlig synes jeg denne ser bedre ut en Combat + at det jo er original RS da! :) I tillegg så slipper du all mekking av fester og glassfiber crap som jo Combaten er laget av :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest stampede
Er det en komplett fanger, eller er det bare en leppe ¨på org fangeren? Den var veldig fin, har ikke sett så mange med sånn fanger

Det er nedre del av fangeren. Den festes under lista på 92 og 93 fangere. :)

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har bilder av en frontfanger med rs-leppe.. Har vurdert og kjøpe meg en slik nå.. Har en på hånd men kunne tenkt meg og sett det først.

er det orginal RS er den verne verdig , utrolig sjelden om den er ny . Personlig synes jeg den er extrem bra . :D

Link to comment
Share on other sites

Guest stampede
Jaja... Da var fangeren kjøpt den.. 2000,- Er fornøyd. Gleder meg til og få den på.. Men det blir ik stygt siden jeg ikke har noen skjørt? han jeg kjøpte dem av sa at d skulle gå bra

Neida, det blir ikke stygt. Fangeren har ikke noen direkte befatning med skjørtene alikevel, men med skjørt blir det enda grommere B)

 

2000,- var det komplett med lys, eller er det den RS fangeren uten lys?

Link to comment
Share on other sites

går denne leppa an å få til 91-fangeren og?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

tøft! 3200,- hos ford; var det hele støtfangeren, eller bare leppa?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest stampede
personlig synes jeg ikke rød sierra er så veldig fint... men den bilen på bildet er skikkelig nais

Synes du ikke den gamle VIP'en min var fin heller da siden den var rød, he-he :rolleyes: :(

Link to comment
Share on other sites

Guest stampede
tøft! 3200,- hos ford; var det hele støtfangeren, eller bare leppa?

Det er nedre del av fangeren, fra lista på '92 fangeren og fra 'sprekken' på din '91 fanger...... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...