Jump to content

Noen som kan svare meg på dette her?


linn m

Recommended Posts

Nå kommer jo snart årsavgiften og har et spm ang dette.

Har to biler - den ene bruker jeg bare om sommeren.Den står avskilta fra 1 november til 1 mai.

Når jeg leverer skiltene på den hos BT så henter jeg samtidig skiltene på den andre bilen(som står avskilta fra 1 mai - 1 nov)

 

Noen som vet om jeg må betale 2 årsavgifter?

Kan jeg slippe unna med halv avgift(dvs betale bare for en bil?)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

hadde du henta skilt etter 1 juli så hadde du sluppet med halv årsavgift.hadde du levert den andre til hoggeren innen 20 mars hadde du sluppet årsavgift. du må nok betale begge 2.

Link to comment
Share on other sites

Ok

 

nå er det sånn at jeg skal beholde vinterbilen da - ser ikke poeng med å selge for så å kjøpe ny om 6 mnd igjen.

Og å vente til 1 juli for å hente skiltene er ikke aktuelt for å si det sånn..

 

men takk for svar. bør med andre ord legge av litt penger nå da,æsj!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@

dette som er idiotisk i potetnorge..

 

de fleste med bildilla har jo en vinter og en sommerbil, ell værtfall en bil de bare bruker på sommern.

men full årsavgift ja takk!

hadde man enda kunne splittet års mars-september....

Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@

jepp. å hvor det blir av de pengene skulle jeg **** likt å visst..

70% administrasjon

Edited by Dre Racing@
Link to comment
Share on other sites

....og reiser..

 

siste jeg hørte nå var at Skiptvedt kommune gikk nå med overskudd -

og istedet å bruke de penga til veier og andre nyttige ting så har de gitt en reise til ALLE ansatte i kommunen.

sånt blir det fort penger av ass..

 

Norge i sitt nøtteskall.. Blir så j***** forbanna når jeg hører sånt.

Er faktisk VI som har jobba å slitt for de slantene..

Kunne ihvertfall brukt det til noe mer fornuftig da. Men neida - staten bare øker avgiftene istedet.Melkekuer er vi!!!!

Link to comment
Share on other sites

Akkurat vært i spania en uke nå.. Støtt jeg er ute å reiser og ser noe annet enn det potet landet her blir jeg bare mere forbanna, fordi når jeg besøker ett annet land så får jeg bare mere og mere lyst til å flytte ifra Norge.. Leide bil i spania og det var nesten som å få en orgasme og kjøre på fine svarte 6 felts strekker med 120 km fartsgrense :) Vi besøkte også las palmas som er byen på den øya.. Aldri sett så mye fet bil på en gang.. VW Touareg var nok konebilen nedi der for den krydde det av,, Audi q7 var det også veldig mye av,, men Land rover sport, Ferrari f 430 Lamborghini murceliago porsche 997 911 carrera 4 s var vel høydepunktene.. Så også 3 nye focus st eller hva dem kaller dem,,, Oransje alle sammen..

 

Besøkte Ford butikken som faktisk hadde en sånn focus st utstiltt,, Prøv å gjett prisen :angry: :rolleyes:

 

Etter dagens kurs så koster den 180 000 kr TENK PÅ DET A DERE 180 000 kr for en ny focus st med garanti,, Her i norge får du sliten ford mondeo stv for samma prisen,,,

 

Topputstyrt 2.0 dtci focus kosta 148000 kr :)

 

Vet ikke de norske prisa da jeg kun driver med VW Audi men kan tippe at ST koster ca 700000 ?etter Gudrun Halvorsen økte bilavgifta etter nyttår med ti hakk

 

 

Hva tenker dere etter å ha lest det her ?

 

Jeg tenker fy f... jeg er ikke stolt av å være norsk

 

Rart du ikke ser Ferrari Lamborghini Porsche +++ når du besøker en by her i norge ETTERSOM NORGE ER VERDENS RIKESTE LAND :wacko:

 

2 veis e6 med 80 km hastighet med photobokser er realiteten i norge når jeg kom hjem.. Ødela også en fremfelg da jeg skulle kjøre utpå e6 igjen ifra nebbenes.. digert hull og bilen rister litt nå over 60 km.. Brukte mondeoen til far så han blir sikkert blid da han kommer hjem i fra spania :angry: :blink:

 

 

Ikke rart nesten alle innvandre i Norge er Rasister når du ser på åssen vi Nordmenn er :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...