spN Posted February 28, 2007 Posted February 28, 2007 Heisann, tenkte jeg skulle "vise frem" bilen min litt for å høre hva folk syns Jeg kjøpte bilen av en kar i 40-50 åra og betalte kun 1500 for den. Etter en god del rubbing, polering, småplukk her og der så ble dette resultatet. Har kjøpt diverse utvendige deler av folk her på forumet, takk til dem Men såklart måtte jo dette skje meg også, en liten pang, så så jeg ikke annet enn et panser i været Etter en del banking, brekking, osv osv, fikk jeg nå omsider fiksa det nogenlunde bra igjen. Fikk hjelp av broren og onkelen min til dette. Har også en fronskadet delebil som jeg kjøpte av en kompis som dere ser på et par av forrige bilder.. Frontskada den og såklart, så var ikke så mye å hente der annet en panseret (liten bulk nederst i bøyen bare) og radiator som gikk til helsike.
86cosworth Posted March 3, 2007 Posted March 3, 2007 oisann.... hehe planer om å få den på veien igjen? Videre planer evt? 1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal* 1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*
spN Posted March 3, 2007 Author Posted March 3, 2007 oisann.... hehe planer om å få den på veien igjen? Videre planer evt? Hehe, har den nok på veien nå Men med hvitt panser og en "halv" fanger.. stygt, men skal fikses i mot påske tenker jeg.. Regner med at det blir snøfritt her i løpet av påsken eller noe, så da skal jeg sette på AVO kit, 50mm senk, få tak i en ny fanger og lakkere opp panser. Har også en til gassermotor som sitter i den hvite som jeg skal overhale, har alt av pakninger liggende, og skal se om jeg får fiksa stempelringer og så blir det vel litt planing og fresing her og der hehe
Recommended Posts